Els ambients d'aprenentatge i el treball per projectes al CEIP Es Puig de Lloseta

Show simple item record

dc.contributor Motillas Salas, Xavier
dc.contributor.author De Plandolit Corró, Núria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-07-21T07:35:52Z
dc.date.available 2022-07-21T07:35:52Z
dc.date.issued 2022-07-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159475
dc.description.abstract [cat] Actualment l'educació s'enfronta a nous reptes. La societat evoluciona i l’escola s’ha d’adaptar a les noves situacions. La innovació educativa implica un procés de reflexió profund, sobretot dels mestres que hi volem formar part. Aquesta necessitat de canvi ens porta a repensar l’educació i incorporar estratègies metodològiques i organitzatives que fomentin i permetin la presència, participació i progrés de tots els infants. D’aquestes alternatives a l’educació tradicional sorgeixen els Ambients d’Aprenentatge i d’altres metodologies com el Treball per Projectes que esdevenen mètodes innovadors on els infants són els protagonistes del seu aprenentatge. El present treball es centra en l’anàlisi d’un centre educatiu situat en una localitat de Mallorca. En primer lloc aprofundint en les bases teòriques que sustenten la metodologia per Ambients d’Aprenentatge i el treball per Projectes, per seguidament investigar i analitzar a través de qüestionaris, entrevistes i des de la pròpia observació com aquest centre du a terme, organitza i planteja dites metodologies
dc.description.abstract [eng] Currently, education is facing new challenges. Society evolves and the school has to adapt to new situations. Educational innovation involves a process of deep reflection, especially for teachers who want to be part of it. This need for change leads us to rethink education and incorporate methodogical and organizational strategies that encourage and allow the presence, participation and progress of all students. From these alternatives to traditional education arise learning environments and other methodologies such as work project that come up with innovative methods where the students are the protagonists of their learning. The present work focuses on the analysis of an educational center located in Mallorca. In the first place, delving into the theoretical foundations that support the methodology for learning environments and work project, to then investigate and analyze through questionnaires, interviews and from the observation itself how this center carries out, organizes and proposes said methodologies.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ambients d’Aprenentatge
dc.subject.other Treball per projectes
dc.subject.other Educació Infantil
dc.subject.other Educació Primària
dc.subject.other Learning environments
dc.subject.other Project work
dc.subject.other Primary education
dc.subject.other Early childhood education
dc.title Els ambients d'aprenentatge i el treball per projectes al CEIP Es Puig de Lloseta ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics