Ús de les TIC per a l’aprenentatge de la llengua anglesa a l’aula de Primària

Show simple item record

dc.contributor Schwegler Castañer, Astrid Marie
dc.contributor.author Domenech Matilla, Ana
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-07-21T10:25:13Z
dc.date.available 2022-07-21T10:25:13Z
dc.date.issued 2022-07-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159480
dc.description.abstract [cat] És evident que les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) estan cada vegada més presents dins el dia a dia de les aules d'Educació Primària. Aquestes, es defineixen com aquells dispositius tecnològics que possibiliten la comunicació i la col·laboració interpersonal i multidireccional, i tenen un paper substantiu en la generació, intercanvi, difusió, gestió i accés al coneixement. En aquest TFG s’exposen diferents maneres a través de les quals les TIC ajuden a adquirir un bon coneixement de la llengua anglesa dins l’aula de primària, a través de l’ús d’eines multimèdia i de la gamificació tecnològica. A més, es presenten diverses propostes d’activitats, accessibles i adaptables per a tot tipus d’alumnat, que es podrien treballar dins l’aula per potenciar les quatre destreses bàsiques de l’anglès i adquirir un aprenentatge significatiu d’aquesta llengua estrangera. Algunes d’aquestes activitats s’han pogut posar en pràctica en context real, i, per tant, les conclusions extretes són basades en les dades recollides ca
dc.description.abstract [eng] It is clear that information and communication technologies (ICT) are increasingly present in the daily lives of primary school classrooms. These are defined as those technological devices that enable communication and interpersonal and multidirectional collaboration, and play a substantive role in the generation, exchange, dissemination, management and access to knowledge. This final degree project sets out different ways in which ICTs help to acquire a good knowledge of the English language in the primary classroom, through the use of multimedia tools and technological gamification. In addition, various activities are proposed, accessible and adaptable for all types of students, which could be carried out in the classroom to enhance the four basic skills of the English language and acquire a meaningful learning of this foreign language. Some of these activities have been put into practice in a real context, and therefore, the conclusions drawn are based on the collected data. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Eines multimèdia ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Creació de material ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other ICT ca
dc.subject.other Multimedia tools ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.subject.other Material creation ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.title Ús de les TIC per a l’aprenentatge de la llengua anglesa a l’aula de Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics