Com influeix la intel·ligència emocional en les destreses comunicatives en llengua anglesa

Show simple item record

dc.contributor Bermúdez de Castro Acaso, Juan José
dc.contributor.author Sabater Bonet, Marta
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-10-06T10:32:03Z
dc.date.available 2022-10-06T10:32:03Z
dc.date.issued 2022-10-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159797
dc.description.abstract [cat] El present treball de recerca aborda com les emocions dels i les alumnes i el seu món interior influeixen en gran mesura a les seves destreses comunicatives en totes les llengües, en el nostre cas amb la llengua anglesa. Dirigit a dos nivells d’aprenentatge diferents com són primer i segon cicle d’Educació Primària, es plantejaran diferents propostes per tal de desenvolupar el coneixement de les pròpies emocions i gestionar-les, mentre es crea dins l’infant una seguretat que el permeti desenvolupar les seves destreses comunicatives en llengua anglesa. Tot això estarà recolzat per diferents autors especialitzats tant amb intel·ligència emocional, comunicació, com també en la llengua anglesa per tal d’oferir una base sòlida a totes les activitats proposades en aquest treball, que tindrà com objectiu principal el desenvolupament del llenguatge oral com també, donar eines i estratègies als docents per tal d’ajudar als nostres alumnes a generar relacions emocionals saludables amb ells i elles mateixes, però també amb el que els envolta. ca
dc.description.abstract [eng] This research work addresses to what extent the pupils’ emotions and their inner world influence on their communicative skills in all languages, English in our case. This research explores two different levels of learning: the first and second cycles of Primary Education. Three different proposals will be designed, all the them pointing at developing emotional self-knowledge, self-consciousness, and how to manage them in in the secure space created in the English class, thus, also helping to develop the students’ communicative skills in English language. This study will be supported by different specialized authors on emotional intelligence and communication in order to provide a solid theoretical basis for all the activities proposed in this work, which will aim to develop oral language as well as to give tools and strategies to teachers. The final goal of this research is to provide strategies to make generate healthy emotional relationships among the student with themselves, but also with their environment. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Llengua Anglesa ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Comunicació ca
dc.subject.other Expressió Oral ca
dc.subject.other Habilitats Lingüístiques ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other English language ca
dc.subject.other emotions ca
dc.subject.other communication ca
dc.subject.other oral expression ca
dc.subject.other linguistic skills ca
dc.title Com influeix la intel·ligència emocional en les destreses comunicatives en llengua anglesa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics