| dc.contributor | Ordinas Garau, Antoni | |
| dc.contributor.author | Trujillo Solsona, Lluís Albert | |
| dc.date | 2022 | |
| dc.date.accessioned | 2022-10-18T07:44:16Z | |
| dc.date.available | 2022-10-18T07:44:16Z | |
| dc.date.issued | 2022-10-18 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/159837 | |
| dc.description.abstract | [cat] Amb aquest treball es pretén demostrar la validesa del mateix com un tipus d'estratègia innovadora i activa, des d'un punt de vista més real i propera, la que ofereix la finca pública de Son Real, dinamitza i afavoreix la correlació entre motivació i aprenentatge significatiu, formant un espai de participació de l'alumnat i del docent, en l'entorn en el qual es realitza. Està dirigit al segon cicle d'Educació Primària. Aquest treball consta de dues parts, la fonamentació teòrica del que es pretén treballar i l'aplicació pràctica de diverses sessions, prèvies i posteriors a l'itinerari per avaluar els diferents continguts exposats en el treball i que els alumnes siguin partícips del seus aprenentatges. Així com la importància que té el patrimoni cultural i històric en la nostra illa i les activitats que es duien a terme en el passat. Investigarem sobre el paper que ha tingut l'home com agent modificador dels espais geogràfics visitats. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This work aims to demonstrate its validity as a type of innovative and active strategy, from a more real and closer point of view, the one offered by the public school of Son Real, which dynamizes and favors the correlation between motivation and meaningful learning, forming a space for student and teacher participation, in the environment in which it is carried out. It is aimed at the second cycle of Primary Education. This work consists of two parts, the theoretical foundation of what is intended to work on and the practical application of several sessions, before and after the itinerary to evaluate the various contents presented in the work and that students are participants in their learning. As well as the importance of cultural and historical heritage on our island and the activities that were carried out in the past. We will investigate the role of man as a modifying agent of the geographic spaces visited. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Itinerari didàctic | ca |
| dc.subject.other | aprenentatge significatiu | ca |
| dc.subject.other | patrimoni | ca |
| dc.subject.other | material didàctic | ca |
| dc.subject.other | Son Real | ca |
| dc.subject.other | Didactic itinerary | ca |
| dc.subject.other | significant learning | ca |
| dc.subject.other | heritage | ca |
| dc.subject.other | didactic material | ca |
| dc.subject.other | Son Real | ca |
| dc.title | Itinerari didàctic: La finca pública de Son Real i el seu entorn. | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |