dc.contributor |
Colomar Ramon, Cristina |
|
dc.contributor.author |
Ateca Ferrer, Jaume |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T07:31:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161063 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball realitza un estudi de les afectacions de la nova legislació educativa (Ley Orgánica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, 2020a) pel primer cicle de l'Educació Secundària Obligatòria (ESO), realitza un estudi de les tendències educatives i proporciona una proposta didàctica pel curs de 3r d’ESO en la nova matèria de Tecnologia i Digitalització incorporant metodologies innovadores com l’aprenentatge basat en projectes, la gamificació, el flipped classroom entre diverses tendències d’educació activa. Aquest treball proposa una solució a la inquietud docent referent al nou marc legislatiu, els nous currículums i a l’avaluació per competències. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
LOMLOE |
ca |
dc.subject.other |
Tecnologia i Digitalització |
ca |
dc.subject.other |
3r ESO |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.title |
Gamificació de l'assignatura de tecnologia pel curs de 3r eso amb legislació LOMLOE |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:06:21Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|