Gamificació de l'assignatura de tecnologia pel curs de 3r eso amb legislació LOMLOE

Show simple item record

dc.contributor Colomar Ramon, Cristina
dc.contributor.author Ateca Ferrer, Jaume
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-03T07:31:07Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161063
dc.description.abstract [cat] Aquest treball realitza un estudi de les afectacions de la nova legislació educativa (Ley Orgánica 3/2020, de 29 de diciembre, por la que se modifica la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación, 2020a) pel primer cicle de l'Educació Secundària Obligatòria (ESO), realitza un estudi de les tendències educatives i proporciona una proposta didàctica pel curs de 3r d’ESO en la nova matèria de Tecnologia i Digitalització incorporant metodologies innovadores com l’aprenentatge basat en projectes, la gamificació, el flipped classroom entre diverses tendències d’educació activa. Aquest treball proposa una solució a la inquietud docent referent al nou marc legislatiu, els nous currículums i a l’avaluació per competències. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other LOMLOE ca
dc.subject.other Tecnologia i Digitalització ca
dc.subject.other 3r ESO ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.title Gamificació de l'assignatura de tecnologia pel curs de 3r eso amb legislació LOMLOE ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:06:21Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics