[cat] Per primer cop, el concepte d’educació emocional s’inclou de forma explícita en la recent legislació LOMLOE; un gest que, en tot cas, simbolitza la creixent rellevància d’aquestes competències dintre el panorama educatiu nacional. Així i tot, encara que la formació per alfabetitzar emocionalment la comunitat educativa és cada vegada major, també n’és cert que aquests continguts tendeixen a tractar-se dintre l’espai tutorial i orientador dels centres, quedant-se al marge les múltiples possibilitats que els continguts curriculars són capaços d’oferir-ne. Resulta adient destacar que el rendiment acadèmic, la cohesió dels grups-aula, i en definitiva, el benestar físic i mental de l’alumnat estan íntimament lligats a les seves competències emocionals, pel que, considerant la necessitat d’integrar aquest desenvolupament en el currículum educatiu, el present treball planteja una proposta didàctica des de l’assignatura d’Educació plàstica, visual i audiovisual on, mitjançant la realització d’un projecte grupal, es pretén que els alumnes investiguin, identifiquin i anomenen el món emocional que els envolta, alhora que experimenten el llenguatge seqüencial del còmic com a contenidor de l’ideari subjectiu. Així, el projecte Emocionari infinit versa en la creació de còmics individuals per a la posterior producció d’un llibre col·lectiu, amb el propòsit que els alumnes elaborin un contingut didàctic propi, adient per treballar trets de l’educació emocional en el context de l’aula ordinària.