La utilització de les pauses actives a un centre escolar

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor.author Peña Jordán, Sílvia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-07-04T09:59:35Z
dc.date.available 2023-07-04T09:59:35Z
dc.date.issued 2023-07-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161102
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu fonamental és donar a conèixer a determinats centres educatius d’Infantil i de Primària les pauses actives i convèncer als docents de tots els beneficis que aporten. En concret, es farà referència a l’etapa de Primària. Aquests centres estan ubicats a la Serra de Tramuntana, són centres costaners, d’una línia. Per tant, mitjançant entrevistes podré obtenir tota mena d’opinions sobre aquest concepte. A més podré treure quin percentatge de docents tenen presents els descansos actius i quants el duen a terme dins les seves aules. Amb això podré treure moltes conclusions sobre aquest tema. Una vegada s’han estudiat totes les respostes dels docents entrevistats, s’ha fet una discussió sobre la utilització de les pauses actives i, podem concloure que a conseqüència de la desconeixença d’aquests, la seva utilització és mínima. Així i tot, tots estan interessats amb el tema i en volen aprendre. Per això, s’ha fet un pla per a una futura intervenció per a un curs de Primària, a tercer al CEIP Es Puig, escola ubicada a la Vall de Sóller ca
dc.description.abstract [eng] The main objective of this Final Degree Thesis is to make certain Kindergarten and Primary schools aware of active breaks and to convince teachers of all the benefits they bring. Specifically, reference will be made to the Primary stage. These centers are located in the Serra de Tramuntana, they are coastal centers, on one line. Therefore, through interviews, I will be able to obtain all kinds of opinions about this concept. In addition, I will be able to find out what percentage of teachers are aware of active breaks and how many carry them out in their classrooms. With this, I will be able to draw many conclusions about this topic. Once all the answers of the teachers interviewed have been studied, a discussion has been held about the use of active breaks and, we can conclude that as a result of the ignorance of these, their use is minimal. However, they are all interested in the subject and want to learn about it. For this reason, a plan has been made for a future intervention for a primary, third year at the CEIP Es Puig, a school located in the Vall de Sóller. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Pauses actives o descansos actius ca
dc.subject.other Beneficis ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Escoles ca
dc.subject.other Entrevistes ca
dc.subject.other Activitats ca
dc.subject.other Active breaks ca
dc.subject.other Benefit ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Schools ca
dc.subject.other Interviews ca
dc.subject.other Activities ca
dc.title La utilització de les pauses actives a un centre escolar ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics