Jornada partida o continuada

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.author Edith Juelich, Aitana
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-07-04T10:24:40Z
dc.date.available 2023-07-04T10:24:40Z
dc.date.issued 2023-07-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161104
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau se centra en la polèmica creada entorn la jornada escolar. De forma recurrent, s'ha posat en el focus d'atenció en quin tipus de jornada, partida o continuada, és la més favorable per contribuir positivament en el rendiment, la capacitat i l'estimulació de l'alumnat. Nosaltres volem investigar si realment hi ha un tipus de jornada millor que una altra. S'han consultat diferents plataformes com Dial net o Google Acadèmic on s'han trobat diferents recerques que argumenten de forma científica quin tipus de jornada és la més adequada, amb l'objectiu d'aprofundir-hi i extreure'n resultats. Primerament, s'ha realitzat un estat de la qüestió per conèixer quin tipus de jornada s'aplica o apliquen a les distintes comunitats autònomes. Seguidament, s'estudien els factors que incideixen a l'hora d'aprovar una jornada o una altra. A més a més, s'ha realitzat un qüestionari sobre variables que incideixen en la selecció de la jornada escolar per conèixer l'opinió de la comunitat educativa i d'aquesta manera obtenir conclusions. En definitiva, s'ha fet una anàlisi per conèixer ambdues jornades i esbrinar els factors que tenen importància a l'hora de valorar-les per tal de rebatre les nostres hipòtesis a partir de les informacions aconseguides. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project focuses on the controversy surrounding the school day. Recurrently, attention has been focused on which type of schedule, split or continuous, is most beneficial in positively contributing to student performance, capacity, and stimulation. We want to investigate whether there is indeed a better type of schedule than another. Different platforms such as Dial net or Google Scholar have been consulted, where various research studies have been found that scientifically argue for the most suitable type of schedule, with the objective of delving deeper and extracting results. Firstly, a state of the issue has been conducted to understand which type of schedule is applied in different autonomous communities. Subsequently, the factors that influence the approval of one schedule or another are studied. Additionally, a questionnaire has been carried out on variables that impact the selection of the school day to gather the opinion of the educational community and thus draw conclusions. In conclusion, an analysis has been conducted to understand both schedules and identify the factors that are important when evaluating them in order to challenge our hypotheses based on the information obtained. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Jornada escolar ca
dc.subject.other Jornada continuada ca
dc.subject.other Jornada partida ca
dc.subject.other Rendiment acadèmic ca
dc.subject.other Comunitat educativa ca
dc.subject.other Activitats extraescolars ca
dc.subject.other Menjador escolar ca
dc.subject.other Fatiga ca
dc.subject.other School day ca
dc.subject.other Continuous schedule ca
dc.subject.other Split schedule ca
dc.subject.other Academic performance ca
dc.subject.other Educational community ca
dc.subject.other Extracurricular activities ca
dc.subject.other School cafeteria ca
dc.subject.other Fatigue ca
dc.title Jornada partida o continuada ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics