| dc.contributor | Regadera Pineda, Maria Luisa | |
| dc.contributor.author | Bernad Martorell, Maria de les Neus | |
| dc.date | 2022 | |
| dc.date.accessioned | 2023-07-05T10:54:25Z | |
| dc.date.available | 2023-07-05T10:54:25Z | |
| dc.date.issued | 2022-06-10 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/161113 | |
| dc.description.abstract | [cat] La idea renovada de la formació als centres ens planteja la necessitat de dur a terme l’aprenentatge significatiu de noves habilitats i competències fonamentals per al desenvolupament de la vida adulta. Estem parlant de les habilitats toves, popularitzades baix el terme Soft Skills i cada vegada més presents en les programacions educatives i també en les empreses a l’hora de valorar nous candidats o de formar els treballadors. Aquest estudi pretén donar una visió més detallada en l'àmbit teòric de la importància d’aquestes habilitats transversals i proposar l’oportunitat de cultivar-les a l’aula durant el període de la formació professional. De cara als alumnes que estan passant a la vida adulta i que prest s’enfrenten al panorama laboral, tenir un coneixement de les Soft Skills pot fer la diferència a fi de tenir una vida equilibrada a escala individual i professional. L’objectiu principal d’aquest document és demostrar per un costat els beneficis de cultivar aquestes habilitats toves per a la vida personal i laboral del futur de la nostra societat, i , per altra banda, reforçar la funcionalitat d'integrar pràctiques que fomentin el treball d’aquestes dintre de l’aula. Com a metodologia es va fer un treball de camp que constava en dissenyar, justificar i executar una sèrie de tallers relacionats amb la millora de les habilitats transversals mencionades, i ho vam enfocar a restaurar l’harmonia a l’aula, que s’havia vist alterada arran d’un conflicte entre alumnes. La conclusió més clara és que els alumnes no obstant la majoria d’edat presenten un estat immadur a l’hora de resoldre conflictes per si mateixos i que fins ara no han cultivat habilitats toves com la gestió del temps, la proactivitat i la negociació, sent aquestes unes eines de gran ajuda per al seu futur. No obstant la carència, la proposta pràctica a l’aula demostra que existeix una predisposició a la millora. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.publisher | ||
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 33 - Economia | ca |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject.other | Soft Skills | ca |
| dc.subject.other | Educació emocional | ca |
| dc.subject.other | Salut Mental | ca |
| dc.subject.other | Inserció laboral | ca |
| dc.subject.other | Cicles formatius | ca |
| dc.title | Soft Skills a l’aula des de la perspectiva pràctica per a la bona gestió de la vida personal i laboral | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2023-05-08T09:06:33Z |