Recerca i anàlisi dels coneixements de flora i fauna de l’alumnat de 3r i 5è del CEIP Maria de la Salut

Show simple item record

dc.contributor Vadell Adrover, Jaume
dc.contributor.author Bergas Quetglas, Maria Jerònia
dc.date.accessioned 2023-07-26T09:54:44Z
dc.date.available 2023-07-26T09:54:44Z
dc.date.issued 2023-07-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161337
dc.description.abstract [cat] Els infants del segle XXI es troben totalment deslligats dels seus entorns més pròxims a causa del canvi de societat i la incorporació de les noves tecnologies dins les seves vides. L’escola, com agent socialitzador, ha de fomentar la coneixença dels elements naturals dels entorns familiars i la vinculació afectiva amb el medi que envolta a l’alumnat. Ara bé, l’educació actual es centra en un procés d’ensenyament – aprenentatge desvinculat de la realitat més pròxima a l’alumnat, fet que impossibilita l’assimilació i interès dels coneixements per part dels infants. D’aquesta manera, l’objectiu d’aquest treball de final de grau és analitzar quin és el nivell de coneixements de la flora i fauna de l’alumnat de 3r i 5è de Primària del CEIP Maria de la Salut i oferir una proposta de recursos didàctics i vivencials destinats a conèixer i consolidar les espècies autòctones existents en els paisatges locals. ca
dc.description.abstract [eng] The children of the 21st century are totally detached from their immediate environment due to the change in society and the incorporation of new technologies into their lives. The school, as a socializing agent, has to promote the knowledge of the natural elements of the family environment and the affective link with the environment that surrounds the students. However, current education focuses on a teaching-learning process detached from the reality closest to the students, a fact that makes it impossible for children to assimilate and be interested in knowledge. Thus, the aim of this final degree project is to analyze the level of knowledge of the flora and fauna of the students of 3rd and 5th of Primary School of CEIP Maria de la Salut and to offer a proposal of didactic and experiential resources aimed at learning and consolidating the native species existing in the local landscapes. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Fauna ca
dc.subject.other Flora ca
dc.subject.other Alumnat ca
dc.subject.other Maria de la Salut ca
dc.subject.other Recursos didàctics ca
dc.subject.other Flora ca
dc.subject.other Fauna ca
dc.subject.other Students ca
dc.subject.other Maria de la Salut ca
dc.subject.other Didactic resources ca
dc.title Recerca i anàlisi dels coneixements de flora i fauna de l’alumnat de 3r i 5è del CEIP Maria de la Salut ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics