dc.contributor |
López Femenías, Margalida |
|
dc.contributor.author |
Rosselló Ordinas, Maria del Mar |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-01T08:55:42Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161388 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La societat es troba immersa en un món canviant, globalitzat i multicultural. Un
dels fenòmens principals n’és la immigració. Així doncs, els individus es veuen
obligats a adaptar-se a realitats fins aleshores desconegudes. Una realitat
cultural, social i lingüística diversa a la seva, però de la que necessiten formar
part per garantir la seva integració sociocultural.
Així doncs, d’aquesta necessitat sorgeix la proposta didàctica que exposarem a
continuació: aproximar llengua i cultura a adolescents nouvinguts a Santa
Margalida – proposta adaptable a qualsevol centre de Mallorca –. Per tal de
garantir la integració sociocultural entre autòctons i al·lòctons. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
81 - Lingüística i llengües |
ca |
dc.subject.other |
Integració sociocultural |
ca |
dc.subject.other |
Segona llengua |
ca |
dc.subject.other |
Metodologies |
ca |
dc.subject.other |
Enfocament comunicatiu |
ca |
dc.subject.other |
Llengua catalana |
ca |
dc.title |
Ensenyament de català com a L2: proposta didàctica a partir de l'enfocament comunicatiu i per tasques |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:06:57Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|