Gamificació a l'economia

Show simple item record

dc.contributor Amorós García, Francisca
dc.contributor.author Martínez Garcia, Aitor
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-04T11:15:17Z
dc.date.issued 2022-06-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161521
dc.description.abstract [cat] A través d’aquest projecte es proposa una manera diferent d’ensenyar determinats continguts de l’assignatura d’Economia, tot fent servir com a estratègia metodològica la gamificació. L’objectiu fonamental del treball és aprofundir en l’estudi de les eines de gamificació des d’una proposta d’intervenció educativa a l’assignatura d’Economia de 1r de Batxillerat i exemplificar-ho amb activitats gamificades relacionades amb els continguts de “Comerç internacional. La metodologia a emprar es fonamentarà, en primer lloc, en analitzar les teories existents al voltant d'aquesta nova estratègia d’aprenentatge, de manera que ens serveixi de justificació i en segon lloc, proposar activitats basades en la gamificació per reforçar l’aprenentatge d’alguns continguts. Els resultats del treball mostren una sèrie d’activitats gamificades a partir d’una sèrie d’eines digitals totalment compatibles amb una de les plataformes d’aprenentatge més emprades en els centres escolars de les Illes Balears, la suite Google for education . Els resultats del treball mostren una sèrie d’activitats de gamificació. Les implicacions del treball són des del punt de vista teòric oferir una revisió sobre la gamificació i des del punt de vista pràctic, oferir una proposta que pugui ser aplicada, replicada i avaluada en un context real. ca
dc.description.abstract [eng] This project introduces an alternative way of teaching certain aspects of the subject of Economics, using gamification as a methodological strategy. The main objective of the project is to deepen in the study of gamification tools and a proposal for an educational intervention aimed at Baccalaureate students, in order to reinforce the "International Trade" contents. The methodology to be undertaken will be based, firstly, on analysing the existing theories on this new learning strategy, so that it can serve as a justification and, secondly, to propose activities based on gamification to reinforce the learning of the contents. The results of the work show a series of gamified activities based on a series of digital tools fully compatible with one of the most used learning platforms in schools in the Balearic Islands, the Google for education suite. The results of the work shows examples of gamification activities. The implications of the work are, from a theoretical point of view to offer a review on gamification and from a practical point of view to offer a proposal that can be applied and assessed in a real context. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Economia ca
dc.subject.other Batxillerat ca
dc.subject.other Proposta ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.subject.other Economics ca
dc.subject.other Baccalaureate ca
dc.subject.other Proposal ca
dc.subject.other Education ca
dc.title Gamificació a l'economia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:09:38Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics