Percepció dels docents d’Educació Primària de l’illa de Menorca respecte la resposta educativa realitzada durant la pandèmia

Show simple item record

dc.contributor Negre Bennasar, Francisca
dc.contributor.author Quevedo Portella, Aina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-06T06:54:37Z
dc.date.available 2023-09-06T06:54:37Z
dc.date.issued 2023-09-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161533
dc.description.abstract [cat] Introducció. Les tecnologies de la informació i comunicació van ser l’única alternativa possible durant la pandèmia per tal de poder donar continuïtat a l’educació en una modalitat online però, passada la situació, la ministra d’educació va considerar que aquest tipus d’ensenyament no va tenir èxit. Metodologia. Aquest estudi exploratori i quantitatiu tracta de conèixer la percepció dels docents d’Educació Primària de l’illa de Menorca respecte la resposta educativa realitzada durant la pandèmia mitjançant un qüestionari. Resultats. A l’estudi hi participen 72 mestres que valoren de manera positiva la situació viscuda. Conclusions. Analitzant i contrastant la informació obtinguda, podem afirmar que els mestres d’Educació Primària de l’illa de Menorca valoren positivament la situació viscuda tot i que consideren que l’èxit en l’aprenentatge no va donar-se en tots els casos i que aquest depèn de factors, sobre tot, personals i externs. ca
dc.description.abstract [eng] Introduction. Information and communication technologies were the only alternative during the pandemic to be able to continue education in an online way but, given the situation, the Minister of Education considered that this type of education was not successful. Methodology. This exploratory and quantitative study seeks to know the perception of primary school teachers on the island of Menorca regarding the educational response made during the pandemic through a questionnaire. Results. The study involved 72 teachers who gave a positive assessment of the situation. Conclusions. Analyzing and contrasting the information obtained, we can assert that Primary Education teachers’ from Menorca value positively the situation experienced although they consider that learning success did not occur in all cases and it depends on factors, above all, personal and external. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Pandèmia ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other Competència Digital Docent ca
dc.subject.other Bretxa Educativa ca
dc.subject.other Pandemic ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other ICT ca
dc.subject.other Digital Teaching Competence ca
dc.subject.other Educational Gap ca
dc.title Percepció dels docents d’Educació Primària de l’illa de Menorca respecte la resposta educativa realitzada durant la pandèmia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics