Estudi empíric sobre els coneixements que tenen els alumnes de 5è de primària de les platges del seu voltant

Show simple item record

dc.contributor Vadell Adrover, Jaume
dc.contributor.author Maimó Bibiloni, Maria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-13T09:35:26Z
dc.date.available 2023-09-13T09:35:26Z
dc.date.issued 2023-09-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161603
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és un estudi empíric que investiga els coneixements dels alumnes de 5è de primària sobre les platges, sediments i animals que l'habiten. La biologia es una assignatura oblidada dins el món de l'educació de primària, per tant, a partir d'aquest estudi es vol saber si els coneixements dels alumnes sobre les platges ve determinat per la seva ubicació o va més enllà. Per aquest motiu, l'estudi s'ha fet a tres centres diferents de Mallorca. Un d'ells és Portocolom, d'aquest es mencionen les platges i les seves característiques, i el centre en el qual s'ha realitzat l'enquesta és el CEIP s'Algar, els altres dos són pobles d'interior, no tenen costa, aquests són el CEIP Migjorn de Cas Concos des Cavaller i el CEIP Bisbe Verger de Santanyí. A partir de les seves respostes, s’han creat gràfiques amb percentatges per determinar quins són els coneixements de la matèria. Per acabar, en aquest treball es poden observar resultats amb una discussió i una conclusió adient amb allò que s’ha observat. ca
dc.description.abstract [eng] This paper is an empirical study that investigates the knowledge of 5th grade students about the beaches, sediments and animals that inhabit it. Biology is a forgotten subject in the world of primary education, so from this study I want to know if what students know about the beaches, is determined by their location or goes further. For this reason, the study was carried out in three different schools in Mallorca. One of them is Portocolom. About it, the beaches and their characteristics are mentioned and the center in which the survey has been passed is the CEIP s'Algar. The other two are inland villages, they have no coast, these are the CEIP Migjorn in Cas Concos des Cavaller and the CEIP Bisbe Verger in Santanyí. Based on their answers, I created graphs with percentages to see what the knowledge of the subject is in a more visual way. To conclude this study, results can be observed with a discussion and an appropriate conclusion with what I have observed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Biologia ca
dc.subject.other Primària ca
dc.subject.other Treball empiric ca
dc.subject.other Platges ca
dc.subject.other Portocolom ca
dc.subject.other Biology ca
dc.subject.other Empirical work ca
dc.subject.other Beaches ca
dc.title Estudi empíric sobre els coneixements que tenen els alumnes de 5è de primària de les platges del seu voltant ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics