[cat] El present treball, emmarcat dins els estudis de Formació Professional de Grau Superior, d’ara endavant FPGS1 , d’Educació Infantil, concretament en el mòdul d’Intervenció amb Famílies i Atenció a Menors en Risc Social, es tracta d’una revisió metodològica basada en l’Aprenentatge Servei i les seves principals característiques pedagògiques, les quals permeten ser un instrument d’aprenentatge, en relació a continguts, valors, actituds i habilitats. Es treballaran les competències claus que ha d’assolir l’alumnat, en referència a la importància de l’actitud i la mirada respectuosa del futur educador/a infantil, amb els infants amb els quals treballarà i la seva família.
[eng] The present work, framed within the studies of FPGS Early Childhood Education, specifically in the module of Intervention with Families and Care for Minors at Social Risk, it is a methodological review based on Service Learning and its main pedagogical characteristics, which allow it to be a learning tool, in relation to contents, values, attitudes and skills. The key competencies that students must achieve will be worked on, in reference to the importance of the attitude and respectful look of the future child educator, with the children with whom he will work and his family.