[cat] A partir d’aquests mesos d’observació i pràctiques en un centre educatiu, i a més a més, tot el coneixement rebut en el màster, he pogut corroborar de primera mà que l’alumnat millora el seu procés d’aprenentatge i augmenta els seus coneixements, a partir d’activitats, dinàmiques i metodologies que permeten la tangibilitat dels continguts o bé l’aplicació pràctica dels mateixos en la vida real de l’alumnat. Per aquest motiu, a partir de propostes innovadores en les metodologies educatives, he trobat molt oportú aplicar els continguts establerts en el Currículum d’ESO de la matèria d’Iniciació a l’activitat emprenedora i empresarial, més concretament la idea de projecte d’empresa, a partir de la implementació de la metodologia d’aprenentatge cooperatiu i aprenentatge basat en projectes. I aquesta idea de projecte d’empresa enfocada cap a la creació, planificació, organització i desenvolupament d’un esdeveniment dins del centre educatiu per part de l’alumnat de 4t ESO. En definitiva, l’objectiu principal d’aquesta proposta de treball és promocionar dues de les noves metodologies educatives que plantegen escenaris nous, que aporten a l’alumnat camins participatius perquè el seu procés d’aprenentatge sigui més actiu i significatiu, però més concretament el paper protagonista de l'alumnat en el seu procés d'aprenentatge i no tan sols com a recaptador dels coneixements, i també, l'ús de les noves tecnologies.