Característiques que ha de tenir un videojoc per tal d’avaluar certs continguts específics del currículum com la comprensió lectora en alumnes de primària

Show simple item record

dc.contributor Negre Bennasar, Francisca
dc.contributor.author Simo Portella, Alex
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-21T09:48:57Z
dc.date.available 2023-09-21T09:48:57Z
dc.date.issued 2023-09-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161723
dc.description.abstract [cat] Introducció. Avui en dia, els videojocs formen part de la vida de l'alumnat, amb les noves tecnologies gairebé tothom té accés a ells. Metodologia. Per realitzar aquest projecte s'ha aplicat el sistema d'investigació basat en disseny, que s'ocupa de problemes reals en contextos escolars, identificats pels professionals en la pràctica. Resultats. Es mostrarà la versió final del videojoc, l’enllaç per accedir-hi i els resultats de validació de docents i alumnes. Conclusions. L'objectiu general s'ha dut a terme de manera exitosa complint cada un dels objectius marcats i treballant rigorosament amb la guia de la metodologia IBD i el model IPECC, per això podem acabar comentat que les característiques que ha de tenir són: ser de fàcil accés, adaptable a una programació escolar i amb una avaluació integrada en el mateix sistema de joc. ca
dc.description.abstract [eng] Introduction. Today, video games are part of student life, with new technologies almost everyone has access to them. Methodology. To carry out this project, the design-based research system has been applied, which deals with real problems in school contexts, identified by professionals in practice. Results. The final version of the videogame, the link to access it and the validation results of teachers and students will be displayed. Conclusions. The general objective has been carried out successfully fulfilling each of the objectives set and working rigorously with the guide of the IBD methodology and the IPECC model, so we can end by commenting that the characteristics it must have are: be easily accessible, adaptable to a school programming and with an evaluation integrated in the same game system. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Videojoc ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other TIC ca
dc.subject.other IBD ca
dc.subject.other Comprensió lectora ca
dc.subject.other Video game ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Assessment ca
dc.subject.other Reading comprehension ca
dc.title Característiques que ha de tenir un videojoc per tal d’avaluar certs continguts específics del currículum com la comprensió lectora en alumnes de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics