Recursos per fomentar l’aprenentatge d’alumnes amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDA-H)

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Crespí Canals, Alberto
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-03T07:17:44Z
dc.date.available 2023-10-03T07:17:44Z
dc.date.issued 2023-10-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161835
dc.description.abstract [cat] Actualment, el TDAH és un trastorn molt present a les aules d’educació primària, per això, en aquest treball realitzarem una recerca bibliogràfica del tema, per tal de conèixer el trastorn en profunditat i com actuar. A més, elaborarem tot un recull de metodologies, recursos i estratègies per gestionar la conducta, tot per millorar la inclusió i el desenvolupament global de l’infant en tots els àmbits (social, escolar, familiar i personal). Durem a terme un qüestionari per conèixer la situació del TDAH a les aules i així tenir una visió real i pràctica de com es viu al dia a dia, així sabrem quines recomanacions ens donen els docents tutors i especialistes en casos de TDAH. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, ADHD is a very common disorder in the classrooms of Primary Education, and that is the reason why bibliographic research is carried out in this final project, in order to know more about this disorder and the needed processes. Moreover, this project also includes a collection of methodologies, resources, and strategies which will help to manage the behavior, all focused to increase inclusion and the full development of the children in every environment: social, academic, familiar, and personal. It contains a survey that allows perceiving the real situation of ADHD inside the schools, which provides a real and useful overview of the day-to-day circumstances. This survey is also advantageous as it gives advice from experienced tutors and ADHD experts ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Trastorn ca
dc.subject.other Dèficit d’atenció ca
dc.subject.other Hiperactivitat ca
dc.subject.other TDAH ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Intervenció ca
dc.subject.other Disorder ca
dc.subject.other Attention deficit disorder ca
dc.subject.other Hyperactivity ca
dc.subject.other ADHD ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Intervention ca
dc.title Recursos per fomentar l’aprenentatge d’alumnes amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDA-H) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics