dc.contributor |
Pérez Garcias, Adolfina |
|
dc.contributor.author |
Fernández Moreno, Elena |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-09T09:33:50Z |
|
dc.date.available |
2023-10-09T09:33:50Z |
|
dc.date.issued |
2023-10-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161988 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El tema al voltant del qual s’ha desenvolupat aquest treball de fi de grau són les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC), concretament, la realitat virtual (RV). S’han explorat les possibilitats educatives que la realitat virtual ens ofereix a partir d’una investigació basada en el disseny d’una seqüència didàctica amb RV.
S’ha començat realitzant una exploració sobre que és la realitat virtual, els beneficis que ens ofereix en l’àmbit educatiu a partir de documentació i algunes experiències de centre que han girat al voltant d’aquesta tecnologia. A continuació, s’ha dissenyat una seqüència didàctica per a tercer cicle d’educació primària a partir dels continguts del decret 32/2014 de 18 de juliol que incorpori la realitat virtual com a eix principal. La seqüència, prèviament validada per docents, s’ha implementat a un centre educatiu a dues classes de cinquè de primària. Per acabar, s’analitzen els resultats de la implementació i les limitacions que la realitat virtual planteja avui en dia en el camp educatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The subject of this Final Degree Report is information and communication technologies (ICT), specifically virtual reality (VR). The educational possibilities offered by virtual reality have been explored based on research based on the design of a teaching sequence with RV.
We have started researching what virtual reality is, the benefits it offers us in the field of education based on reports and some center experiences that have revolved around this technology. Next, a didactic sequence has been designed for third cycle of elementary school based on the contents of decree 32/2014 of 18 July, which incorporates virtual reality as the main axis. The sequence, previously validated by teachers, has been implemented in an educational center in two fifth grade classes. Finally, the results of the implementation and the limitations that virtual reality poses today in the field of education are analyzed. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Realitat Virtual |
ca |
dc.subject.other |
Seqüència didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Sistema solar |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Virtual Reality |
ca |
dc.subject.other |
Teaching sequence |
ca |
dc.subject.other |
Solar system |
ca |
dc.subject.other |
Elementary school |
ca |
dc.title |
Disseny d’una seqüència didàctica amb Realitat Virtual |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|