Disseny d’una seqüència didàctica amb Realitat Virtual

Show simple item record

dc.contributor Pérez Garcias, Adolfina
dc.contributor.author Fernández Moreno, Elena
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-09T09:33:50Z
dc.date.available 2023-10-09T09:33:50Z
dc.date.issued 2023-10-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161988
dc.description.abstract [cat] El tema al voltant del qual s’ha desenvolupat aquest treball de fi de grau són les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC), concretament, la realitat virtual (RV). S’han explorat les possibilitats educatives que la realitat virtual ens ofereix a partir d’una investigació basada en el disseny d’una seqüència didàctica amb RV. S’ha començat realitzant una exploració sobre que és la realitat virtual, els beneficis que ens ofereix en l’àmbit educatiu a partir de documentació i algunes experiències de centre que han girat al voltant d’aquesta tecnologia. A continuació, s’ha dissenyat una seqüència didàctica per a tercer cicle d’educació primària a partir dels continguts del decret 32/2014 de 18 de juliol que incorpori la realitat virtual com a eix principal. La seqüència, prèviament validada per docents, s’ha implementat a un centre educatiu a dues classes de cinquè de primària. Per acabar, s’analitzen els resultats de la implementació i les limitacions que la realitat virtual planteja avui en dia en el camp educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] The subject of this Final Degree Report is information and communication technologies (ICT), specifically virtual reality (VR). The educational possibilities offered by virtual reality have been explored based on research based on the design of a teaching sequence with RV. We have started researching what virtual reality is, the benefits it offers us in the field of education based on reports and some center experiences that have revolved around this technology. Next, a didactic sequence has been designed for third cycle of elementary school based on the contents of decree 32/2014 of 18 July, which incorporates virtual reality as the main axis. The sequence, previously validated by teachers, has been implemented in an educational center in two fifth grade classes. Finally, the results of the implementation and the limitations that virtual reality poses today in the field of education are analyzed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Realitat Virtual ca
dc.subject.other Seqüència didàctica ca
dc.subject.other Sistema solar ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Virtual Reality ca
dc.subject.other Teaching sequence ca
dc.subject.other Solar system ca
dc.subject.other Elementary school ca
dc.title Disseny d’una seqüència didàctica amb Realitat Virtual ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics