La importància de l’educació emocional i els valors a l’etapa de primària

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, Maria Dolors
dc.contributor.author Bauzá López, Silvia
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-10T11:57:34Z
dc.date.available 2023-10-10T11:57:34Z
dc.date.issued 2023-10-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/162008
dc.description.abstract [cat] L’educació i la intel·ligència emocional són elements essencials que haurien d’estar molt presents en les escoles de la nostra societat actual. Així i tot, encara que la legislació educativa vigent en la nostra Comunitat Autònoma de les Illes Balears, fa referència a l’educació emocional al llarg de les diferents etapes educatives, no és suficient per dur a terme el procés d’ensenyament-aprenentatge en l’etapa d’Educació Primària. Aquest treball té com a finalitat dur a terme una investigació sobre el marc teòric actual, com a fonament imprescindible per a qualsevol intervenció posterior. En un primer nivell, inclou una recerca teòrica sobre els conceptes bàsics (emocions, educació emocional i intel·ligència emocional); En segon nivell, el recull de les investigacions més actuals sobre l’impacte que té l’educació emocional a les aules, per acabar amb una recopilació dels programes més específics per treballar l’empatia i la intel·ligència emocional que podem trobar al nostre país. ca
dc.description.abstract [eng] Education and emotional intelligence are essential elements that should be very present in the schools of our society today. However, although the current educational legislation in our Autonomous Community of the Balearic Islands refers to emotional education throughout the different educational stages, it is not enough to carry out the teachinglearning process in the stage of Primary Education. The aim of this work is to carry out research on the current theoretical framework, as an essential basis for any subsequent intervention. First of all, it includes theoretical research on the basics (emotions, emotional education and emotional intelligence); Secondly, the collection of the most current research on the impact of emotional education in the classroom, to end with a compilation of the most specific programs to work on empathy and emotional intelligence that we can find in our country. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.title La importància de l’educació emocional i els valors a l’etapa de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics