dc.contributor |
Palou Sampol, Pere |
|
dc.contributor |
Vidal Conti, Josep |
|
dc.contributor.author |
Martínez Porto, María Elena |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-27T11:38:45Z |
|
dc.date.issued |
2022-09-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/162482 |
|
dc.description.abstract |
[spa] El sedentarisme i la inactivitat infantil són dues problemàtiques cada vegada més presents a
l’estil de vida de la societat actual. La falta d’activitat física priva els infants de beneficis
psicològics, socials i físics/fisiològics que afecten el seu rendiment acadèmic i la seva salut,
sent l’obesitat infantil una de les problemàtiques emergents actuals. Amb la finalitat d’observar
quins han estat els efectes de la COVID-19, es realitza una enquesta a una mostra de les
mateixes característiques que un estudi previ i s’obté un estudi comparatiu on els resultats
evidencien que l’alumnat després de la COVID-19 continua sense complir les recomanacions
de l’Organització Mundial de la Salut (OMS). Per això, cal valorar la possibilitat que en un
futur es creï un model d’escola inclogui la pràctica d’AF suficient per satisfer les necessitats
de l’alumnat, la qual persegueixi un ensenyament integral dels infants basat en un currículum
i ensenyament transversal, essent aquest un punt de partida per crear una societat físicament
activa millorant la salut de totes les persones. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Sedentary behavior and child inactivity are two problems that are increasingly present in the
lifestyle of today's society. The lack of physical activity deprives children of psychological,
social and physical/physiological benefits that affect their academic performance and their
health, childhood obesity is being one of the current emerging problems. In order to observe
what the effects of COVID-19 have been, a survey is carried out on a sample with the same
characteristics as a previous study. The results from a comparative study show that the students
after the COVID-19 still not complying with the recommendations from the World Health
Organization (WHO). For this reason, it is necessary to assess the possibility that in the future
a school model will be created. That model will includes the practice of enough physical
activity to meet the needs of the students, which pursues a comprehensive education for
children based on a curriculum and transversal education. This is going to be a starting point
for creating a physically active society improving the health of all people. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Activitat física |
ca |
dc.subject.other |
COVID-19 |
ca |
dc.subject.other |
Obesitat infantil |
ca |
dc.subject.other |
Prevenció |
ca |
dc.subject.other |
Physical activity |
ca |
dc.subject.other |
COVID-19 |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.subject.other |
Childhood obesity |
ca |
dc.subject.other |
Prevention |
ca |
dc.title |
Pràctica d'activitat física abans i després de la COVID-19 en alumnat d'Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:29:34Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|