Pràctica d'activitat física abans i després de la COVID-19 en alumnat d'Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Palou Sampol, Pere
dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Martínez Porto, María Elena
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-27T11:38:45Z
dc.date.issued 2022-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/162482
dc.description.abstract [spa] El sedentarisme i la inactivitat infantil són dues problemàtiques cada vegada més presents a l’estil de vida de la societat actual. La falta d’activitat física priva els infants de beneficis psicològics, socials i físics/fisiològics que afecten el seu rendiment acadèmic i la seva salut, sent l’obesitat infantil una de les problemàtiques emergents actuals. Amb la finalitat d’observar quins han estat els efectes de la COVID-19, es realitza una enquesta a una mostra de les mateixes característiques que un estudi previ i s’obté un estudi comparatiu on els resultats evidencien que l’alumnat després de la COVID-19 continua sense complir les recomanacions de l’Organització Mundial de la Salut (OMS). Per això, cal valorar la possibilitat que en un futur es creï un model d’escola inclogui la pràctica d’AF suficient per satisfer les necessitats de l’alumnat, la qual persegueixi un ensenyament integral dels infants basat en un currículum i ensenyament transversal, essent aquest un punt de partida per crear una societat físicament activa millorant la salut de totes les persones. ca
dc.description.abstract [eng] Sedentary behavior and child inactivity are two problems that are increasingly present in the lifestyle of today's society. The lack of physical activity deprives children of psychological, social and physical/physiological benefits that affect their academic performance and their health, childhood obesity is being one of the current emerging problems. In order to observe what the effects of COVID-19 have been, a survey is carried out on a sample with the same characteristics as a previous study. The results from a comparative study show that the students after the COVID-19 still not complying with the recommendations from the World Health Organization (WHO). For this reason, it is necessary to assess the possibility that in the future a school model will be created. That model will includes the practice of enough physical activity to meet the needs of the students, which pursues a comprehensive education for children based on a curriculum and transversal education. This is going to be a starting point for creating a physically active society improving the health of all people. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Activitat física ca
dc.subject.other COVID-19 ca
dc.subject.other Obesitat infantil ca
dc.subject.other Prevenció ca
dc.subject.other Physical activity ca
dc.subject.other COVID-19 ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Childhood obesity ca
dc.subject.other Prevention ca
dc.title Pràctica d'activitat física abans i després de la COVID-19 en alumnat d'Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:29:34Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics