Anàlisi dels usos de les aplicacions mòbils als viatges turístics

Show simple item record

dc.contributor Cortés Miró, Baltasar
dc.contributor.author Moragues Martorell, Caterina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-11-28T12:50:44Z
dc.date.available 2023-11-28T12:50:44Z
dc.date.issued 2023-11-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/162920
dc.description.abstract [cat] Avui en dia les noves tecnologies, específicament les aplicacions mòbils són una eina d’innovació per al sector turístic. Ja que un sector com el turisme, és un dels sectors que més es pot beneficiar d’elles. Així, el que hauran de fer les empreses turístiques serà aplicar noves estratègies per poder millorar les experiències dels clients. Les persones, de cada vegada passen més hores amb el telèfon mòbil o l’ordinador, pel que fa que el turista tingui un major coneixement i pugui exigir noves estratègies per poder aconseguir una experiència més agradable. (Hernández J, 2021) A tothom, de cada vegada li agrada més viatjar i compartir les seves experiències, però el que cerquen avui en dia a l’hora d’organitzar un viatge, és estalviar tot el temps possible. Gràcies a aquestes noves aplicacions que van apareixent, es pot organitzar un viatge de manera ràpida i amb molta facilitat (Marsala, G). Actualment, existeixen una gran quantitat d’aplicacions que ens faciliten la manera de viatjar. Algunes d’elles les utilitzem abans d’iniciar el viatge per fer la reserva d’un vol. D’altres, durant el viatge per conèixer diferents ubicacions, traduir alguna cosa o cercar la manera de desplaçar-nos. I al finalitzar-lo, ens agrada utilitzar les xarxes socials per poder compartir les nostres experiències. ca
dc.description.abstract [eng] Today new technologies, specifically mobile applications, are an innovation tool for the tourism sector. Since a sector such as tourism is one of the sectors that can benefit the most from them. Thus, what tourism companies will have to do is apply new strategies to improve customer experiences. People are spending more and more hours with their mobile phone or computer, in what refers to the fact that the tourist has a greater knowledge and can demand new strategies in order to achieve a more pleasant experience. (Hernandez J, 2021) Everyone likes to travel and share their experiences more and more, but what they are looking for nowadays when organizing a trip is to spend as much time as possible. Thanks to these new applications that are appearing, a trip can be organized quickly and very easily (Marsala, G). Currently, there are a large number of applications that make it easier for us to travel. Some of them we use before starting the trip to book a flight. Others, during the trip to see different locations, translate something or find a way to move. And at the end we like to use social networks to share our experiences. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject.other Aplicacions mòbils ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Viatge ca
dc.title Anàlisi dels usos de les aplicacions mòbils als viatges turístics ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics