dc.contributor |
Melià Garí, Joan |
|
dc.contributor.author |
Covas Pol, Joana |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-15T11:12:20Z |
|
dc.date.available |
2016-01-15T11:12:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1647 |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Filologia i lingüística |
ca |
dc.title |
Anàlisi de les dificultats en la representació fonèmica en llengua catalana, la primera passa dels infants cap a l’ortografia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Ortografia |
ca |
dc.subject.keywords |
Representació fonèmica |
ca |
dc.subject.keywords |
Escriptura |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació |
ca |
dc.subject.keywords |
Spelling |
ca |
dc.subject.keywords |
Phonetic representation |
ca |
dc.subject.keywords |
Writing |
ca |
dc.subject.keywords |
Education |
ca |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|