Connexió entre la música i els continguts matemàtics a primària amb propostes i recursos didàctics actualitzats a la nova llei educativa (LOMLOE)

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Casasayas Talens, Lluís Bartomeu
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-03-04T15:53:09Z
dc.date.available 2024-03-04T15:53:09Z
dc.date.issued 2024-03-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164959 en
dc.description.abstract [cat] En aquest treball analitzarem la connexió existent entre la música i els continguts matemàtics a l’etapa de Primària. Projectes com EMP-Maths - Sounding Ways into Mathematics, efectuat entre el 2013 i 2016 per la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Londres, entre altres col·laboracions, ens ajudaran a cercar la connexió entre aquests dos àmbits pel que fa a l’Educació Primària, posant a la disposició manuals pel professorat amb material i recursos didàctics interdisciplinaris posats en pràctica. Aquestes activitats han estat provades i han demostrat ser eficients i efectives. Ens basarem en una estructura creada pel projecte per fer el nostre disseny d’intervenció. Com veurem en el treball, la música pot ser una via d’ensenyament no exclusiva per l’especialitat en si, sinó emprada com a metodologia interconnectada amb diverses assignatures i continguts, com els matemàtics. S’analitzaran els beneficis que ens pot aportar aquesta metodologia, també es cercaran evidències que demostrin una connexió entre les matemàtiques i la música per poder aplicar-les a Educació Primària i, aquesta connexió, es durà a terme amb activitats i recursos adaptats a l’actualitat i la nova llei educativa LOMLOE i les seves característiques, en format de Situació d’Aprenentatge, per posar a la disposició el material a tothom. ca
dc.description.abstract [eng] In this project, we will analyze the connection between music and mathematical content in Primary Education. Projects such as EMP-Maths - Sounding Ways into Mathematics, carried out between 2013 and 2016 by the Autonomous University of Barcelona and the University of London, among other collaborations, will help us search for the connection between these two areas, providing teachers with manuals containing interdisciplinary materials and educational resources that have been put into practice. These activities have been tested and proven to be efficient and effective. We will rely on a structure created by this project to make our intervention design. As we will see in the project, music can be a way of teaching not only for the specialty itself but also undertaken as a methodology interconnected with other subjects and contents, such as mathematics. We will analyze the benefits that this methodology can bring us, we will also look for evidence that demonstrates a connection between mathematics and music to apply them to Primary Education, and this connection will be carried out with activities and resources adapted to the present-day and the new educational law LOMLOE and its characteristics, in the format of Learning Situations, to make the material available to everyone. en
dc.format application/pdf en
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears ca
dc.rights all rights reserved en
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 51 - Matemàtiques ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Connexió ca
dc.subject.other Música ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Situació d’Aprenentatge ca
dc.subject.other Connection en
dc.subject.other Music en
dc.subject.other Mathematics en
dc.subject.other Learning Situations en
dc.title Connexió entre la música i els continguts matemàtics a primària amb propostes i recursos didàctics actualitzats a la nova llei educativa (LOMLOE) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics