dc.contributor |
Esteller Cano, Àngels |
|
dc.contributor.author |
Enseñat Méndez, Aina |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-21T07:07:39Z |
|
dc.date.available |
2024-05-21T07:07:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/165564 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Introducció: La diversitat funcional sempre ha estat present, encara que durant un llarg període de temps s’ha mantingut oculta. En els darrers anys s’han adoptat diferents models que han dut a l’elaboració de Lleis d’Educació per garantir l’accés a l’educació i la inclusió dels alumnes amb discapacitat. A pesar d’això, segueixen existint barreres importants en l’àmbit educatiu.
Objectiu: Investigar el grau d’accessibilitat d’un centre educatiu de Palma, l’IES Son Rullan, avaluant la presència de diferents tipus de barreres per a l’alumnat amb discapacitat física i/o motora.
Mètode: S’ha dut a terme una observació directa del centre i s’ha elaborat un qüestionari per a que els docents indiquin la seva percepció sobre el centre i sobre aquest alumnat.
Resultats: Indiquen l’existència d’algunes barreres arquitectòniques en el centre, així com una manca de formació dels docents per atendre aquest alumnat |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
159.9 - Psicologia |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió educativa |
ca |
dc.subject.other |
Discapacitat física |
ca |
dc.subject.other |
Discapacitat motora |
ca |
dc.subject.other |
Accessibilitat |
ca |
dc.subject.other |
Formació dels docents |
ca |
dc.subject.other |
Centre educatiu ordinari |
ca |
dc.title |
Inclusió de l’alumnat amb Discapacitat Física i/o Motora dins l’aula ordinària: anàlisi de l’IES Son Rullan |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|