[cat] Aquest treball presenta una proposta didàctica per a l'ús de l'intel·ligència artificial (IA), específicament ChatGPT, en l'educació. S'aborda el context actual de l'educació i la importància d'integrar les IA com a eines d'aprenentatge. Es destaca el potencial de ChatGPT per millorar l'aprenentatge personalitzat i fomentar la col·laboració entre els alumnes. Als diferents apartats del treball exploren diferents aspectes de la integració de ChatGPT a les aules. Es revisa la literatura existent sobre l'ús de les IA en l'educació i s'analitzen els fonaments teòrics. Es ressalta la necessitat de formar adequadament els docents per utilitzar les IA i s'aborden les implicacions ètiques i socials relacionades amb l'ús d'aquesta tecnologia en l'àmbit educatiu. Es presenta una proposta didàctica detallada per a l'ús de ChatGPT. Les activitats inclouen la generació de diàlegs, la creació de resums i l'avaluació de les produccions de ChatGPT. S'expliquen els rols dels alumnes i del professor en cada activitat, fomentant la participació activa dels alumnes i la seva millora en l'ús de la IA. Es proporcionen exemples concrets de les activitats proposades, destacant la interacció entre els alumnes i ChatGPT en diferents tasques. A més, s'analitzen les implicacions de les IA en l'educació i en la societat en general, incloent-hi els efectes en l'ocupació i la importància de preparar els alumnes per treballar de manera eficient i ètica amb les IA.