La memòria històrica a Primer de Batxillerat

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Hidalgo Moya, Iván
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-11T11:20:09Z
dc.date.available 2024-06-11T11:20:09Z
dc.date.issued 2023-07-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165705
dc.description.abstract [cat] La memòria històrica és un tema d’actualitat que té molta presència dins de la nostra societat i la política d’aquest país. Per aquesta raó, la seva incorporació dins de l’educació ha de ser real i viable, ja que els nostres alumnes han de ser conscients de la seva importància. Per tant, la nostra proposta gira al voltant d’un deure moral i democràtic on tots els estudiants desenvoluparan el seu pensament crític a través d’activitats en equip emparades dins dels tres principis del disseny universal d’aprenentatge. Així doncs, tractem diferents esdeveniments del món que s’han d’analitzar a través de la mirada de la memòria històrica. ca
dc.description.abstract [spa] La memoria histórica es un tema vigente y de actualidad que tiene mucha presencia en nuestra sociedad y política de este país. Por esta razón, su incorporación dentro de la educación debe ser real y viable, dado que nuestros alumnos deben ser conscientes de su importancia vital. Por lo tanto, nuestra propuesta gira alrededor de un deber moral y democrático donde todos los alumnos desarrollaran su pensamiento crítico a través de actividades en equipo y amparadas por los tres principios del diseño universal para el aprendizaje. De esta manera, trataremos diferentes acontecimientos del mundo que se deben analizar a través de la mirada de la memoria histórica. ca
dc.description.abstract [eng] Historical memory is a current and topical issue that has strong presence in our society and politics in this country. For this reason, its incorporation into education must be viable, given that our students must be aware of its vital importance. Therefore, our proposal revolves around a moral and democratic duty where all students will develop their critical thinking through team activities and supported by the three principles of universal design for learning. In this way, we will deal with different relevant historical events that must be analysed through the eyes of historical memory. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Memòria històrica ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Batxillerat ca
dc.subject.other Holocaust ca
dc.subject.other Primera guerra mundial ca
dc.subject.other Segona guerra mundial ca
dc.subject.other Guerra civil espanyola ca
dc.title La memòria històrica a Primer de Batxillerat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:29:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics