| dc.contributor | Buil Legaz, Lucía | |
| dc.contributor.author | Bauza Mateu, Alba | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2024-06-27T11:32:04Z | |
| dc.date.available | 2024-06-27T11:32:04Z | |
| dc.date.issued | 2024-06-27 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/165793 | |
| dc.description.abstract | [cat] El Trastorn de l’Espectre Autista és una condició neurològica que es manifesta de manera crònica i afecta de forma global a diferents funcions de l'individu al llarg de la vida. Amb el temps, les taxes de casos durant la infància han augmentat, fet que ens fa reflexionar sobre la importància d’una detecció precoç i una intervenció adequada per part del professorat, els especialistes i les famílies. Una intervenció que ha d’intentar donar resposta a les necessitats educatives dels alumnes que presenten aquest trastorn i que molts de cops els hi poden ocasionar dificultats al seu aprenentatge. D’aquesta manera, es desenvolupen una sèrie de propostes d’intervenció per aconseguir reduir la manifestació de comportaments conflictius, augmentar la flexibilitat a situacions de canvi, fomentar l’organització i autonomia, i proporcionar materials adaptats que permetin l’accés al currículum a un alumne de Primària. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Autism Spectrum Disorder is a neurological condition that manifests itself chronically and globally affects different functions of the individual throughout life. Over time, the rates of cases during childhood have increased, a fact that makes us reflect on the importance of early detection and appropriate intervention by teachers, specialists and families. An intervention that has to try to respond to the educational needs of pupils who present this disorder and that many times can cause difficulties in their learning. In this way, a series of intervention proposals are developed to reduce the manifestation of conflictive behaviour, increase flexibility in situations of change, promote organisation and autonomy, and provide adapted materials that allow access to the curriculum for a primary school pupil. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 159.9 - Psicologia | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Trastorn de l’Espectre Autista | ca |
| dc.subject.other | Educació | ca |
| dc.subject.other | Pictogrames | ca |
| dc.subject.other | Intervenció | ca |
| dc.subject.other | Aula ordinària | ca |
| dc.subject.other | Necessitats educatives especials | ca |
| dc.subject.other | Autism Spectrum Disorder | ca |
| dc.subject.other | Education | ca |
| dc.subject.other | Pictograms | ca |
| dc.subject.other | Intervention | ca |
| dc.subject.other | Ordinary classroom | ca |
| dc.subject.other | Educational requirements | ca |
| dc.title | Requisits d'una aula de Primària per acollir els alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |