Requisits d'una aula de Primària per acollir els alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista

Show simple item record

dc.contributor Buil Legaz, Lucía
dc.contributor.author Bauza Mateu, Alba
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-27T11:32:04Z
dc.date.available 2024-06-27T11:32:04Z
dc.date.issued 2024-06-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165793
dc.description.abstract [cat] El Trastorn de l’Espectre Autista és una condició neurològica que es manifesta de manera crònica i afecta de forma global a diferents funcions de l'individu al llarg de la vida. Amb el temps, les taxes de casos durant la infància han augmentat, fet que ens fa reflexionar sobre la importància d’una detecció precoç i una intervenció adequada per part del professorat, els especialistes i les famílies. Una intervenció que ha d’intentar donar resposta a les necessitats educatives dels alumnes que presenten aquest trastorn i que molts de cops els hi poden ocasionar dificultats al seu aprenentatge. D’aquesta manera, es desenvolupen una sèrie de propostes d’intervenció per aconseguir reduir la manifestació de comportaments conflictius, augmentar la flexibilitat a situacions de canvi, fomentar l’organització i autonomia, i proporcionar materials adaptats que permetin l’accés al currículum a un alumne de Primària. ca
dc.description.abstract [eng] Autism Spectrum Disorder is a neurological condition that manifests itself chronically and globally affects different functions of the individual throughout life. Over time, the rates of cases during childhood have increased, a fact that makes us reflect on the importance of early detection and appropriate intervention by teachers, specialists and families. An intervention that has to try to respond to the educational needs of pupils who present this disorder and that many times can cause difficulties in their learning. In this way, a series of intervention proposals are developed to reduce the manifestation of conflictive behaviour, increase flexibility in situations of change, promote organisation and autonomy, and provide adapted materials that allow access to the curriculum for a primary school pupil. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Trastorn de l’Espectre Autista ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Pictogrames ca
dc.subject.other Intervenció ca
dc.subject.other Aula ordinària ca
dc.subject.other Necessitats educatives especials ca
dc.subject.other Autism Spectrum Disorder ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Pictograms ca
dc.subject.other Intervention ca
dc.subject.other Ordinary classroom ca
dc.subject.other Educational requirements ca
dc.title Requisits d'una aula de Primària per acollir els alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics