[cat] La vulnerabilitat d’accés a la educació es pot definir com el grau de dificultat que pot experimentar un alumne a l’hora de plantejar-se, iniciar o continuar els seus estudis formatius. Aquest estudi s’enfoca en esbrinar fins a quin punt aspectes formatius, econòmics i de proximitat temporal poden afectar potencialment la trajectòria de l’alumnat que estudia música de forma reglada en el context de Palma. Per tal d’assolir aquest objectiu es sintetitzen diversos indicadors i es comparen els valors d’aquests per la totalitat de Palma i els diferents grups i subgrups de matriculats a aquest tipus d’ensenyances. Els resultats d’aquest treball suggereixen que l’alumnat que estudia en aquests centres durant el curs 2022-2023 té una vulnerabilitat d’accés mitjana. Des d’un punt de vista socioeconòmic l’alumnat té un nivell de renta i de formació mitjà-alt i està exposat a una vulnerabilitat de proximitat mitjana segons els indicadors de proximitat temporal de creació pròpia CSIMC, CSIMP, SIMC i SSIMP.