Percepció de la Segregació Escolar a Son Gotleu: el cas d’Estigmatització del CEIP Es Pont

Show simple item record

dc.contributor Capellà Miternique, Hugo
dc.contributor.author Vidaña Lladó, Pere
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2024-07-05T11:45:32Z
dc.date.available 2024-07-05T11:45:32Z
dc.date.issued 2024-07-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165831
dc.description.abstract [cat] Aquest treball és una crítica a la distribució desigual de l’alumnat en centres, segons el seu nivell socioeconòmic, i a la gran influència que té l’opinió pública sobre la idea d’un espai concret. Per dur-ho a terme s’han emprat una sèrie de tècniques pròpies de la geografia de la percepció, les quals ens han permès conèixer les diverses visions que es tenen del col·legi Es Pont i de la barriada de Son Gotleu. La percepció positiva ha predominat en el cas de l’escola, no obstant això, la percepció negativa ho ha fet en el cas de la barriada. Per tant, s’ha demostrat que un mateix espai pot tenir moltes interpretacions i que la imatge juga un paper molt important en la construcció de la realitat col·lectiva. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other Geografia de la Percepció ca
dc.subject.other CEIP Es Pont ca
dc.subject.other Son Gotleu ca
dc.subject.other Estigmatització ca
dc.subject.other Gueto ca
dc.subject.other Segregació Escolar ca
dc.title Percepció de la Segregació Escolar a Son Gotleu: el cas d’Estigmatització del CEIP Es Pont ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics