dc.contributor |
Uceda Mayo, Ana Belén |
|
dc.contributor.author |
Rios Rodriguez, Maria del Carmen |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-10T06:53:24Z |
|
dc.date.available |
2024-09-10T06:53:24Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166054 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest TFG es proposa una metodologia didàctica diferent per l’ensenyament de Química a
l’educació primària, relacionant continguts amb vivències de l’alumnat. Dins l’aula treballarem
transformacions físiques i químiques, continguts recollits en el currículum d’educació primària
dins l’àrea de coneixement del medi natural, social i cultural.
Amb aquesta metodologia proposada es vol provocar la curiositat dels estudiants. Per això, es
plantejaran una sèrie d’activitats experimentals on es treballarà l’observació, experimentació i
reflexió per desenvolupar l’aprenentatge científic. L’objectiu és dur a terme activitats dins l’aula
on puguem aplicar coneixements, de tal forma que els alumnes puguin identificar les
transformacions de la matèria i relacionar-les amb la vida quotidiana.
L’objectiu és que l’alumnat experimenti, participi, aprengui i relacioni per així arribar a assolir els
coneixements químics i valorar la ciència. És necessari acostar la Química als estudiants perquè
valorin la seva implicació en la vida i societat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work proposes a different didactic methodology for the teaching of Chemistry in Primary
Education, relating the contents with the experiences of students. In the classroom, we will work
on physical and chemical transformations, contents that are included in the Primary Education
curriculum within the area of knowledge of the Natural, Social and Cultural Environment.
The aim of this proposed methodology is to provoke the curiosity of students. For this reason, a
series of experimental activities will be proposed, in which observation, experimentation and
reflection will be work on to develop scientific learning. The objective is to carry out activities in
the classroom where we can apply knowledge, so that students can identify transformations of
matter and relationships with everyday life.
The aim is that student experiments, participates, learns and relates to achieve chemical
knowledge and value science. It is necessary to bring chemistry closer to students so that they
value their involvement in life and society. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
54 - Química |
ca |
dc.subject.other |
Química |
ca |
dc.subject.other |
Alumnes |
ca |
dc.subject.other |
Vida quotidiana |
ca |
dc.subject.other |
Transformacions de la matèria |
ca |
dc.subject.other |
Experimentar |
ca |
dc.subject.other |
Relacionar |
ca |
dc.subject.other |
Aprendre |
ca |
dc.subject.other |
Chemistry |
ca |
dc.subject.other |
Students |
ca |
dc.subject.other |
Everyday life |
ca |
dc.subject.other |
Chemical transformations |
ca |
dc.subject.other |
Experimenting |
ca |
dc.subject.other |
Relating |
ca |
dc.subject.other |
Learning |
ca |
dc.title |
Proposta didàctica per acostar la Química a les aules de primària. Empram l'experimentació per estudiar les transformacions de la matèria |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|