La música com a eina didàctica transversal

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Falcó Fuster, Maria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-10T07:12:25Z
dc.date.available 2024-09-10T07:12:25Z
dc.date.issued 2024-09-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166056
dc.description.abstract [cat] A través d’aquest treball de fi de grau es pretén demostrar el valor transversal que té la música, és a dir, com a través de la música podem treballar altres competències com la matemàtica o la lingüística i com aquesta fomenta i ajuda a l’adquisició de nous coneixements. A més, també es parlarà dels beneficis que té la música per els infants i com està organitzada l’assignatura a Educació Primària. Per aquest motiu, es detallarà i durà a terme una proposta didàctica amb diferents activitats on els infants treballaran i aprendran nous continguts curriculars utilitzant la música com a principal eina d’aprenentatge. ca
dc.description.abstract [spa] A través de este trabajo de fin de grado se pretende demostrar el valor transversal que tiene la música, es decir, cómo a través de la música podemos trabajar otras competencias como la matemática o la lingüística y cómo ésta fomenta y ayuda a la adquisición nuevos conocimientos. Además, también se hablará de los beneficios que tiene la música para los niños y cómo está organizada la asignatura en Educación Primaria. Por este motivo, se detallará y llevará a cabo una propuesta didáctica con diferentes actividades en las que los niños trabajarán y aprenderán nuevos contenidos curriculares utilizando la música como principal herramienta de aprendizaje. ca
dc.description.abstract [eng] Through this end-of-degree project, the aim is to demonstrate the transversal value that music has, that is, how through music we can work on other skills such as mathematics or linguistics and how it promotes and helps the acquisition of new knowledge. In addition, the benefits of music for children will also be discussed and how the subject is organized in Primary Education. For this reason, a didactic proposal will be detailed and carried out with different activities in which the children will work and learn new curricular contents using music as the main learning tool. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other Transversalitat ca
dc.subject.other Competències ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Projecte ca
dc.title La música com a eina didàctica transversal ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics