L'educació emocional com a eina per treballar la competència lingüística

Show simple item record

dc.contributor Crespí Riutort, Isabel
dc.contributor.author Rosselló Guasp, Maria Antònia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-12T07:48:09Z
dc.date.available 2024-09-12T07:48:09Z
dc.date.issued 2024-09-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166075
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau se centra en l’ús de la llengua catalana com a eina per a l’expressió de les emocions en els infants d’educació primària. Per tal de donar resposta a les necessitats de la llengua catalana es duu a terme una proposta didàctica, on es treballen les competències específiques del currículum a través d’un enfocament comunicatiu. La metodologia que se segueix és el treball per tasques, en el qual es prepara l’alumne per dur a terme una tasca final i es segueix un fil conductor per poder treballar de manera transversal diversos continguts. Les activitats que es plantegen estan relacionades amb el desenvolupament i l’adquisició de destreses sobre l’expressió i la comprensió, tant de manera escrita com oral i la competència emocional. D’aquesta manera els alumnes podran investigar, expressar i identificar les seves emocions i les dels altres. ca
dc.description.abstract [eng] The present final degree project focuses on the use of the Catalan language as a tool for the expression of emotions in primary school children. In order to satisfy the needs of the Catalan language, an educational proposal is carried out, where the specific skills of the curriculum are worked through a communicative approach. The methodology that is followed is the task-based approach, where the student is prepared to carry out a final task and a common thread is followed to be able to work cross-sectionally on several contents. The proposed activities are related to the development and acquisition of skills on expression and understanding, both written and oral, and emotional competence. In this way, students will be able to investigate, express and identify their emotions and others’ emotions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Competència comunicativa ca
dc.subject.other Llengua catalana ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Estructura narrativa ca
dc.subject.other Communicative competence ca
dc.subject.other Catalan language ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Educational ca
dc.subject.other Proposal ca
dc.subject.other Narrative structure ca
dc.title L'educació emocional com a eina per treballar la competència lingüística ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics