Educació emocional a l'educació primària: contextuailtzació i anàlisi documental

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Mir Oliver, Aina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-23T09:52:09Z
dc.date.available 2024-09-23T09:52:09Z
dc.date.issued 2024-09-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166164
dc.description.abstract [cat] El present treball examina el paper de la intel·ligència emocional en l'educació primària a Espanya. Primer fent una introducció sobre els diferents termes que seran importants per a entendre el contingut del treball. Més tard fent una revisió de la literatura existent i una anàlisi d'estudis empírics i les diferents lleis educatives. Finalment, també s'analitza el tipus d’implementació dels programes d'intel·ligència emocional a les escoles, destacant la importància de fomentar les habilitats d'intel·ligència emocional en els estudiants. Aquest treball tracta de donar una visió general de l'estat de la qüestió en l'actualitat a les aules d'educació primària. Les troballes emfatitzen els resultats positius dels programes d'intel·ligència emocional, tant en el desenvolupament socioemocional com en l'èxit acadèmic dels estudiants. També l’augment en l’estudi i publicacions relacionades amb aquest àmbit, i els canvis que s’han donat en el sistema educatiu espanyol per a acompanyar aquests canvis que es venen produint en els darrers anys. ca
dc.description.abstract [eng] This work examines the role of emotional intelligence in primary education in Spain. First making an introduction on the different terms that will be important to understand the content of the work. Later doing a review of the existing literature and an analysis of empirical studies and the different educational laws. Finally, the implementation and impact of emotional intelligence programs in schools is also analyzed, highlighting the importance of fostering emotional intelligence skills in young students. In general, this work tries to give an overview of the current state of the issue in primary education classrooms. The findings emphasize the positive results of the emotional intelligence programs, both in the social-emotional development and in the academic success of the students. Also, the increase in research and publications related to this field, and the changes that have occurred in the Spanish educational system to accompany these changes that have been taking place in recent years. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 159.9 - Psicologia ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.title Educació emocional a l'educació primària: contextuailtzació i anàlisi documental ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics