dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Sanz Lora, Marina |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-27T07:43:39Z |
|
dc.date.available |
2024-09-27T07:43:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166217 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’educació inclusiva és l’educació que tots els infants i joves mereixen, però, és l’educació inclusiva en tots els seus àmbits? En aquest treball s’analitza la tasca inclusiva de dos espais d’educació no formal de Mallorca, els clubs d’esplai i els agrupaments escoltes. Per tal d’esbrinar a quin punt es troben en vers la inclusió en aquests àmbits, es van consultar diferents fonts bibliogràfiques i es va demanar informació a una mostra de cinquanta-cinc monitors i caps per dur a terme un treball empíric. Després d’analitzar totes les dades, hem pogut arribar a la conclusió que els clubs d’esplai i els agrupaments escoltes procuren ser inclusius, però no sempre ho aconsegueixen, ja que no tenen els recursos ni la formació suficient per ser-ho. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Inclusive education is the education that all children and young people deserve, but is education inclusive in all its areas? This document analyzes the inclusive work of two non-formal education sites in Mallorca, the leisure clubs and scout groups. In order to find out where they are towards inclusion, different bibliographic sources were consulted and information was requested from a sample of fifty-five monitors to carry out an empirical work. After analyzing all the data, we were able to come to the conclusion that leisure clubs and scout groups try to be inclusive, but they do not always succeed, as they do not have the resources or the knowledge to be so. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.other |
Educació no formal |
ca |
dc.subject.other |
Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Oci |
ca |
dc.subject.other |
Clubs d’esplai |
ca |
dc.subject.other |
Agrupaments escoltes |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.subject.other |
Inclusive education |
ca |
dc.subject.other |
Non-formal education |
ca |
dc.subject.other |
Free time and leisure |
ca |
dc.subject.other |
Esplai |
ca |
dc.subject.other |
Scout groups |
ca |
dc.title |
Anàlisi de la tasca inclusiva en l'educació no formal de Mallorca: clubs d'esplai i agrupaments escoltes |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|