Noves metodologies per a l’ensenyament de la Llengua Anglesa a Primària

Show simple item record

dc.contributor Cardona Costa, Catalina
dc.contributor.author Torres Cano, Ines
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-30T08:04:07Z
dc.date.available 2024-09-30T08:04:07Z
dc.date.issued 2024-09-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166226
dc.description.abstract [cat] Aquest TFG és un treball que s'ha realitzat mitjançant la nova llei educativa LOMLOE, amb l'objectiu principal de crear una situació d'aprenentatge mitjançant l'aplicació de la investigació de noves metodologies de l'ensenyament de la llengua anglesa. A la primera part, es troba l'apartat més teòric, on es fa un recorregut d'investigació sobre la història d'implementació d'aquesta llengua, com era treballada a l'aula amb les antigues lleis, fins com es treballa avui dia amb la nova llei educativa i l'aparició de noves metodologies didàctiques. La segona part és on trobem la creació d'una situació d'aprenentatge enfocada a ser treballada amb alumnes de tercer de primària i on s'han implementat dins cada sessió les noves metodologies investigades amb la intenció de crear un aprenentatge totalment significatiu. Com a conclusió, podem afirmar que, a partir d'aquest estiu exhaustiu, les noves metodologies d'aprenentatge d'una L2 permeten arribar a un aprenentatge més significatiu permetent així un aprenentatge més autodidacte i cooperatiu permetent consolidar el nou lèxic i millorar-lo. ca
dc.description.abstract [eng] This TFG is a work that has been carried out through the new LOMLOE educational law, with the main objective of creating a learning situation through the application of research into new methodologies for English language teaching. In the first part, you will find the most theoretical section where a research tour is made on the history of the implementation of this language, how it was worked in the classroom with the old laws, to how we work today with the new educational law and the emergence of new didactic methodologies. The second part is where we find the creation of a learning situation focused on being worked with third-graders and where the new methodologies investigated have been implemented within each session with the intention of creating a totally significant learning. In conclusion, we can affirm that, from this exhaustive summer, the new learning methdologies of an L2 allow us to reach a more significant learning thus allowing a more selftaught and cooperative learning allowing to consolidate the new lexicon and improve it. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 80 - Qüestions generals de la lingüística i la literatura. Filologia ca
dc.subject.other Noves metodologies d’aprenentatge d’L2 ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Creació d’una SA ca
dc.subject.other New methodologies of a foreign lenguage ca
dc.subject.other English ca
dc.subject.other Creating a Learning Situation ca
dc.title Noves metodologies per a l’ensenyament de la Llengua Anglesa a Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics