| dc.contributor | Negre Bennásar, Francisca | |
| dc.contributor.author | Vaquer Serra, Irene | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2024-10-22T11:18:19Z | |
| dc.date.available | 2024-10-22T11:18:19Z | |
| dc.date.issued | 2024-10-22 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/166491 | |
| dc.description.abstract | [cat] Els videojocs són populars entre els nens i nenes, però poden conduir al sedentarisme. Incorporar-los en les classes d'educació física pot ajudar a reduir aquest problema, ja que l'activitat física promou un estil de vida saludable. Les tecnologies digitals tenen un impacte positiu en aquest àmbit. El sedentarisme és una causa de l'obesitat infantil, i les escoles poden motivar els alumnes a fer activitat física destacant els seus beneficis. La gamificació pot ser una eina educativa efectiva en l'educació física, tot i que hi ha desafiaments com trobar jocs adequats i avaluar el progrés dels estudiants. Els blogs poden ser útils per als docents per compartir recursos i experiències, i l'objectiu és dissenyar un blog per a docents d'educació física amb eines i recursos basats en videojocs. El treball investiga la percepció dels docents sobre l'ús de videojocs, la valoració d'un blog d'intercanvi de recursos i les característiques desitjades en aquest blog. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Video games are popular with children, but they can lead to a sedentary lifestyle. Incorporating them into physical education classes can help reduce this problem, as physical activity promotes a healthy lifestyle. Digital technologies have a positive impact in this area. Sedentary lifestyles are a cause of childhood obesity, and schools can motivate students to be physically active by highlighting their benefits. Gamification can be an effective educational tool in physical education, although there are challenges such as finding suitable games and assessing student progress. Blogs can be useful for teachers to share resources and experiences, and the objective is to design a blog for physical education teachers with tools and resources based on video games. The paper investigates teachers' perceptions about the use of video games, the valuation of a resource sharing blog and the desired features of this blog. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses | ca |
| dc.subject.other | Educació física | ca |
| dc.subject.other | Activitat física | ca |
| dc.subject.other | Videojocs | ca |
| dc.subject.other | Gamificació | ca |
| dc.subject.other | Tecnologies digitals | ca |
| dc.subject.other | Blog | ca |
| dc.subject.other | Physical education | ca |
| dc.subject.other | Physical activity | ca |
| dc.subject.other | Video games | ca |
| dc.subject.other | Gamification | ca |
| dc.subject.other | Digital technologies | ca |
| dc.subject.other | Blog | ca |
| dc.title | Explorant el potencial educatiu dels videojocs: gamificació i blogs en l'educació física | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |