Una visió vygotskiana de l'aula invertida

Show simple item record

dc.contributor Flexas Oliver, Albert
dc.contributor.author Blanch Vallespir, Miquel Gerard
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-10-29T08:44:22Z
dc.date.issued 2023-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166525
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball final de Màster pretén donar un punt de vista diferent a una de les metodologies actives més utilitzades en la docència actual, l’aula invertida. Després d’una breu introducció i de definir els objectiu del treball es comença amb la contextualització i l’explicació de com han anat evolucionant aquestes metodologies al llarg del temps. Aquesta primera part serviria per ubicar quin és l’estat de la qüestió i profunditzar en el que és el funcionament pròpiament dit de l’aula invertida, junt amb la teoria de Vygotsky, per tal de donar aquest nou enfocament a la metodologia activa. Finalment, es fa una proposta d’aplicació d’aquesta visió de l’aula invertida a les aules. L’aplicació de l’aula invertida es fa amb un grup de quart d’ESO i un de primer de Batxillerat. El treball acaba amb les aportacions que fa als ODS de l’Agenda 2030 i un seguit de reflexions personals i conclusions sobre els objectius inicials que se’n poden extreure del treball en el seu conjunt. ca
dc.description.abstract [eng] This Master’s thesis aims to give a different view to one of the active methodologies most used in the current teaching, the Flipped Classroom. After a brief introduction and the definition of the objectives of the thesis, contextualization starts explaining how these methodologies have evolved over time. This first part talks about the state of the matter and it then deepens into the proper functioning of the Flipped Classroom, along with Vygotsky's theory, in order to bring this new approach to the active methodology. Finally, a proposal is made for the application of this vision of the flipped classroom, more specifically in a 4th grade ESO group and also in a first grade Bachelor group. The work ends with the contributions made to the SDG in the 2030 Agenda and a series of personal reflections and conclusions that can be drawn from the whole thesis and the goals defined at the beginning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other Aula invertida ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Constructivisme ca
dc.subject.other Zona de Desenvolupament Pròxim ca
dc.subject.other Active Methodologies ca
dc.subject.other Flipped Classroom ca
dc.subject.other Flipped Classroom ca
dc.subject.other Constructivism ca
dc.subject.other Zone of Proximal Development ca
dc.title Una visió vygotskiana de l'aula invertida ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-05-03T09:30:30Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics