| dc.contributor | Marimon Ribas, Pau | |
| dc.contributor.author | Castelo Horrach, David | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2024-11-07T09:12:23Z | |
| dc.date.available | 2024-11-07T09:12:23Z | |
| dc.date.issued | 2023-07-16 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/166656 | |
| dc.description.abstract | [cat] En aquest treball es vol reflexionar i fer una proposta didàctica des d'una perspectiva teòrica i pràctica del llenguatge cinematogràfic com a un recurs didàctic i pedagògic dins el nou currículum de Geografia i Història. Una eina educativa amb moltes possibilitats i oportunitats, per a treballar amb l'alumnat diferents coneixements i temàtiques amb relació d'una realitat cada vegada més canviant i diversa. Aquest ens ofereix una sèrie de recursos per analitzar, comprendre i interpretar diferents aspectes del món que ens envolta i els seus nous reptes en matèria de valors, drets, pensament crític, participació i compromís cívic. Així com un mitjà formatiu per fomentar la motivació, les emocions, l'ensenyament-aprenentatge, el treball en grup i la cooperació, i el desenvolupament de diferents competències de forma transversal amb els alumnes de manera activa, inclusiva i diversa. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This work aims to reflect and make a didactic proposal from a theoretical and practical perspective of cinematographic language as a pedagogical resource within the new Geography and History curriculum. Cinematographic language is an educational tool that offers many possibilities to work with students on different knowledge topics in relation to an increasingly dynamic and diverse reality. It presents a series of resources to analyze, understand, and interpret different aspects of the world around us and contemporary challenges in terms of values, rights, critical thinking, participation, and civic responsibility. Further, it is a transversal means of teaching to promote motivation, emotions, teachinglearning, group work and cooperation, and the development of different skills with students in an active, inclusive, and diverse way. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports | ca |
| dc.subject | 91 - Geografia. Viatges | ca |
| dc.subject.other | Cinema | ca |
| dc.subject.other | Educació | ca |
| dc.subject.other | Geografia | ca |
| dc.subject.other | Història | ca |
| dc.subject.other | Currículum | ca |
| dc.subject.other | Cinema | ca |
| dc.subject.other | Education | ca |
| dc.subject.other | Geography | ca |
| dc.subject.other | History | ca |
| dc.subject.other | Curriculum | ca |
| dc.title | El llenguatge cinematogràfic com a un recurs didàctic i pedagògic al nou currículum de Geografia i Història | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2024-05-03T09:32:08Z | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess |