[cat] L’objectiu d’aquest treball va ser avaluar a un infant degut a la sospita de presència d’un Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per tal d’avaluar-ho es va aplicar el protocol del Servei d’Atenció a la Diversitat, el qual consisteix en passar proves per detectar els senyals d’alarma, proves d’screening i proves cognitives i del llenguatge. Aquestes proves es varen passar durant hores que no afectessin al rendiment acadèmic de l’infant (per exemple, tutoria, atenció educativa, anglès, castellà...). Els resultats varen suggerir la presència d’un possible TEA degut als indicadors que es van obtenir a cada una de les proves. Finalment, es va realitzar un document de derivació a l’Equip d’Avaluació de les Dificultats de Socialització i Comunicació (EADISOC) per tal de procedir a l’avaluació per al diagnòstic de l’infant.
[eng] The aim of this work was to assess an infant suspected of having an Autism Spectrum Disorder (ASD). For this purpose, the protocol of Servei d’Atenció a la Diversitat was applied, which consists of tests for alarm signals, screening tests and cognitive and language tests. These tests were carried out during school hours, trying not to affect the child's academic performance (e.g. tutoring, educational attention, Spanish, English...). The results confirmed the presence of a possible ASD in the indicators that were obtained for each of the tests. Finally, a referral document was made to the l’Equip d’Avaluació de les Dificultats de Socialització i Comunicació (EADISOC) in order to proceed with the assessment for the diagnosis of the child.