Educació inclusiva i cures pal·liatives: perspectives d'una família.

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Servera Schmitt, Anna Catherina
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-02-24T09:52:02Z
dc.date.issued 2024-06-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168847
dc.description.abstract [spa] El present article descriu la realitat d'un infant tractat per la unitat en cures pal·liatives en relació amb la seva educació. Aquest estudi té la finalitat d'explorar les vivències educatives d'un infant amb cures pal·liatives, des de la perspectiva de la mare, així com analitzar l'acompanyament educatiu que rep i, finament, identificar la perspectiva socioemocional durant el seu procés de diagnòstic i posterior. Concretament, es tracta d'un estudi de cas qualitatiu a partir d'entrevistes realitzades a Palma. Investigar sobre aquesta temàtica pot contribuir a aconseguir millorar la formació del personal i agents implicats, a més d'assolir que les famílies i els infants es sentin més acompanyats. Com a conclusió, es destaca la importància de la col·laboració entre els professionals educadors i les famílies per crear un entorn adaptat i acollidor. Conjuntament, es demostren els beneficis d'una educació inclusiva per a l'infant, tals com la millora en la seva autoestima, el manteniment de la normalitat i el sentiment de pertinença ca
dc.description.abstract [eng] This article describes the reality of a child treated by the palliative care unit in relation to his education. This study aims to explore the educational experiences of a child with palliative care, from the perspective of the mother, as well as analyze the educational support it receives and, finally, identify the socio-emotional perspective during its process of diagnosis and later. Specifically, it is a qualitative case study based on interviews conducted in Palma. Researching this topic can contribute to improving the training of the staff and agents involved, as well as making families and children feel more supported. In conclusion, the importance of collaboration between professional educators and families to create an adapted and welcoming environment is highlighted. Together, the benefits of an inclusive education for the child are demonstrated, such as the improvement in their self-esteem, the maintenance of normality and the feeling of belonging ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 61 - Medicina ca
dc.subject.other Cures pal·liatives ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Infant ca
dc.subject.other Qualitat de vida i família ca
dc.subject.other Palliative care ca
dc.subject.other Inclusión ca
dc.subject.other Child ca
dc.subject.other Quality of life and family ca
dc.title Educació inclusiva i cures pal·liatives: perspectives d'una família. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:40:50Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics