| dc.contributor | Vadell Adrover, Jaime | |
| dc.contributor.author | Martínez Fuster, Neus | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2025-02-26T13:12:09Z | |
| dc.date.available | 2025-02-26T13:12:09Z | |
| dc.date.issued | 2025-02-26 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/168936 | |
| dc.description.abstract | [cat] El present treball de final de grau és una proposta d’intervenció didàctica de ciències naturals, concretament de l'aparell circulatori, dirigida al quart curs d'Educació Primària. L'objectiu principal és oferir a la comunitat de docents un projecte d’intervenció que s'ajusti a les necessitats actuals d'una aula, i a més, que sigui inclusiva. En ell s’incorporen tots els recursos didàctics necessaris perquè sigui aplicable. Es pretén avaluar si, per mitjà del Disseny Universal per l’Aprenentatge, es pot aconseguir que tots els alumnes aconsegueixin un aprenentatge significatiu. Per fer el disseny de la proposta, prèviament es durà a terme un apartat de recerca dels aspectes teòrics que cal considerar. La intenció, durant el disseny de la proposta, ha estat sempre que les activitats siguin lúdiques i motivadores i que l'experiència educativa dels alumnes sigui gratificant. Posteriorment a la implementació, es sotmetrà la proposta a l'avaluació per part dels alumnes a partir d'uns ítems establerts. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This report approaches a natural science learning lesson, specifically the circulatory system, aimed at 4th-grade Primary Education students. The main purpose of it is to offer the teaching community an inclusive intervention project that fits the current needs of a classroom. All the necessary didactic resources for its application have been included. This lesson aims to evaluate if, by implementing the UDL, meaningful learning can be achieved for all students. The proposal has been designed based on different theoretical aspects to be considered, which are analyzed in the following document. During the design of the solution, the intention has always been to make the activities engaging and stimulating so that the educational experience for the students is satisfactory. After the implementation, the proposal will be submitted for evaluation by the students, using a set of established items. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Proposta didàctica | ca |
| dc.subject.other | Aparell circulatori | ca |
| dc.subject.other | Educació primària | ca |
| dc.subject.other | Lúdic | ca |
| dc.subject.other | Inclusiva | ca |
| dc.subject.other | Didactic proposal | ca |
| dc.subject.other | Circulatory system | ca |
| dc.subject.other | Primary education | ca |
| dc.subject.other | Playful | ca |
| dc.subject.other | Inclusive | ca |
| dc.title | Disseny i implementació d'una proposta didàctica per treballar l'aparell circulatori a Educació Primària de manera inclusiva | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess |