Disseny i implementació d'una proposta didàctica per treballar l'aparell circulatori a Educació Primària de manera inclusiva

Show simple item record

dc.contributor Vadell Adrover, Jaime
dc.contributor.author Martínez Fuster, Neus
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-26T13:12:09Z
dc.date.available 2025-02-26T13:12:09Z
dc.date.issued 2025-02-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168936
dc.description.abstract [cat] El present treball de final de grau és una proposta d’intervenció didàctica de ciències naturals, concretament de l'aparell circulatori, dirigida al quart curs d'Educació Primària. L'objectiu principal és oferir a la comunitat de docents un projecte d’intervenció que s'ajusti a les necessitats actuals d'una aula, i a més, que sigui inclusiva. En ell s’incorporen tots els recursos didàctics necessaris perquè sigui aplicable. Es pretén avaluar si, per mitjà del Disseny Universal per l’Aprenentatge, es pot aconseguir que tots els alumnes aconsegueixin un aprenentatge significatiu. Per fer el disseny de la proposta, prèviament es durà a terme un apartat de recerca dels aspectes teòrics que cal considerar. La intenció, durant el disseny de la proposta, ha estat sempre que les activitats siguin lúdiques i motivadores i que l'experiència educativa dels alumnes sigui gratificant. Posteriorment a la implementació, es sotmetrà la proposta a l'avaluació per part dels alumnes a partir d'uns ítems establerts. ca
dc.description.abstract [eng] This report approaches a natural science learning lesson, specifically the circulatory system, aimed at 4th-grade Primary Education students. The main purpose of it is to offer the teaching community an inclusive intervention project that fits the current needs of a classroom. All the necessary didactic resources for its application have been included. This lesson aims to evaluate if, by implementing the UDL, meaningful learning can be achieved for all students. The proposal has been designed based on different theoretical aspects to be considered, which are analyzed in the following document. During the design of the solution, the intention has always been to make the activities engaging and stimulating so that the educational experience for the students is satisfactory. After the implementation, the proposal will be submitted for evaluation by the students, using a set of established items. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Aparell circulatori ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Lúdic ca
dc.subject.other Inclusiva ca
dc.subject.other Didactic proposal ca
dc.subject.other Circulatory system ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Playful ca
dc.subject.other Inclusive ca
dc.title Disseny i implementació d'una proposta didàctica per treballar l'aparell circulatori a Educació Primària de manera inclusiva ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics