El DUA a les aules d'Educació Primària a partir de l'ajuda del professorat d'audició i llenguatge

Show simple item record

dc.contributor Adrover Roig, Daniel
dc.contributor.author Sánchez de la Blanca Bernat, Patricia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-27T07:50:48Z
dc.date.available 2025-02-27T07:50:48Z
dc.date.issued 2025-02-27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168947
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau té com a objectiu donar a conèixer, entendre i aplicar el funcionament del marc teòric i pràctic del Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA), en l’Educació Primària, concretament a Mallorca, des de la visió del professorat d’audició i llenguatge. En primer lloc s’exposa la part teòrica que recull informació dels darrers anys legislatius dins educació, donant a conèixer les característiques del DUA i la seva aplicació a les aules, juntament amb la funció que té el professorat d’audició i llenguatge. Seguidament, enfocat a segon de primària, es presenten activitatsrelacionades amb el tema dels animals, les quals s’han extret d’un llibre de text i que seran dualitzades. Finalment, per tal de conèixer la realitat als centres educatius sobre els canvis actuals, s’ha elaborat un formulari que reflecteix la inquietud i el trasbals dins la docència. ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project aims to introduce the functioning of the theoretical and practical framework of the Universal Design of Learning (UDL), in Primary Education in Mallorca, from the perspective of hearing and language teachers. First of all, the theoretical part that collects information from the last legislative years in education is presented, making known the characteristics of the UDL and its application in the classroom, together with the function of hearing and language teachers. Next, focused on the second year of primary school, activities related to the subject of animals are presented, which have been extracted from a textbook and will be dualized. Finally, in order to know the reality in schools about the current changes, a form has been prepared that reflects the concern and upheaval in teaching. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Disseny universal per a l'aprenentatge (DUA) ca
dc.subject.other Professorat d'audició i llenguatge (AL) ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Universal Design for Learning (UDL) ca
dc.subject.other Hearing and Language (HL) Teachers ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.title El DUA a les aules d'Educació Primària a partir de l'ajuda del professorat d'audició i llenguatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics