dc.contributor |
Adrover Roig, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Sánchez de la Blanca Bernat, Patricia |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-27T07:50:48Z |
|
dc.date.available |
2025-02-27T07:50:48Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/168947 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de fi de grau té com a objectiu donar a conèixer, entendre i aplicar el
funcionament del marc teòric i pràctic del Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA), en
l’Educació Primària, concretament a Mallorca, des de la visió del professorat d’audició i
llenguatge.
En primer lloc s’exposa la part teòrica que recull informació dels darrers anys legislatius
dins educació, donant a conèixer les característiques del DUA i la seva aplicació a les aules,
juntament amb la funció que té el professorat d’audició i llenguatge. Seguidament, enfocat a
segon de primària, es presenten activitatsrelacionades amb el tema dels animals, les quals s’han
extret d’un llibre de text i que seran dualitzades. Finalment, per tal de conèixer la realitat als
centres educatius sobre els canvis actuals, s’ha elaborat un formulari que reflecteix la inquietud
i el trasbals dins la docència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This final degree project aims to introduce the functioning of the theoretical and
practical framework of the Universal Design of Learning (UDL), in Primary Education in
Mallorca, from the perspective of hearing and language teachers.
First of all, the theoretical part that collects information from the last legislative years
in education is presented, making known the characteristics of the UDL and its application in
the classroom, together with the function of hearing and language teachers. Next, focused on
the second year of primary school, activities related to the subject of animals are presented,
which have been extracted from a textbook and will be dualized. Finally, in order to know the
reality in schools about the current changes, a form has been prepared that reflects the concern
and upheaval in teaching. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Disseny universal per a l'aprenentatge (DUA) |
ca |
dc.subject.other |
Professorat d'audició i llenguatge (AL) |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.subject.other |
Universal Design for Learning (UDL) |
ca |
dc.subject.other |
Hearing and Language (HL) Teachers |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.title |
El DUA a les aules d'Educació Primària a partir de l'ajuda del professorat d'audició i llenguatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|