Proposta de creació d’espais d’aprenentatge: creació d’un àmbit STEM a l’IES Guillem Colom Casasnovas (Sóller)

Show simple item record

dc.contributor Sánchez Grande, Eusebi Vicent
dc.contributor.author Cañís Bonnín, Teresa
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-27T12:30:00Z
dc.date.issued 2023-06-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168984
dc.description.abstract [cat] La proposta de creació d'espais d'aprenentatge en un institut públic de Mallorca, respon a l'evolució de les necessitats educatives en les darreres dècades. L'educació ja no es limita a les tradicionals quatre parets d'una aula, sinó que requereix espais i contextos educatius més amplis i flexibles A mesura que s'han produït canvis en la societat i l'entorn tecnològic, les estratègies d'ensenyamentaprenentatge també han evolucionat. S'ha reconegut l'impacte dels conceptes neuroeducatius en l'aprenentatge dels estudiants, destacant la importància de l'entorn físic i emocional en el procés educatiu. Per aquest motiu, els espais d'aprenentatge han d'adaptar-se i proporcionar diversitat de recursos i entorns que afavoreixin l'exploració, la col·laboració i la creativitat dels estudiants. Aquesta proposta exposa àrees i contextos de treball en grup en espais exteriors de l’IES Guillem Colom Casasnovas de Sóller. ca
dc.description.abstract [eng] The proposal to create learning spaces in a public institute in Mallorca responds to the evolution of educational needs in recent decades. Education is no longer limited to the traditional four walls of a classroom but requires broader and more flexible educational spaces and contexts. As there have been social and technological changes, teaching-learning strategies have also evolved. The impact of neuroeducational concepts on student learning has been recognized, stressing the importance of the physical and emotional environment in the educational process. For this reason, learning spaces must be adapted and provide diversity of resources and environments that encourage student exploration, collaboration, and creativity. This proposal sets out areas and contexts of group work in the outer spaces of the IES Guillem Colom Casasnovas in Sóller. en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Espais d’aprenentatge ca
dc.subject.other Neuroeducació ca
dc.subject.other Proposta educativa ca
dc.subject.other Espais STEM ca
dc.subject.other Learning spaces en
dc.subject.other Neuroeducation en
dc.subject.other Educational proposal en
dc.subject.other STEM spaces en
dc.title Proposta de creació d’espais d’aprenentatge: creació d’un àmbit STEM a l’IES Guillem Colom Casasnovas (Sóller) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T13:54:07Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2100-01-01
dc.embargo 2100-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics