| dc.contributor | Negre Bennásar, Francisca | |
| dc.contributor.author | Rodríguez Filgueira, Sandra | |
| dc.date | 2023 | |
| dc.date.accessioned | 2025-03-03T09:01:25Z | |
| dc.date.available | 2025-03-03T09:01:25Z | |
| dc.date.issued | 2025-03-03 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/169051 | |
| dc.description.abstract | [cat] En l'actualitat, les TIC (tecnologies de la informació i comunicació) formen part, cada vegada més, de la vida quotidiana de les persones, i en especial, dels infants. Ja les podem trobar tant a les llars com a les institucions educatives. Aquest treball de fi de grau (TFG) respon a la modalitat d'estudi de cas, on s'investigarà quin és l'ús que els infants de dos centres públics de Mallorca, Espanya, donen a les tecnologies, a través d'un qüestionari quantitatiu on s'analitzaran els resultats per tal de donar respostes a les preguntes que es plantegen sobre l'ús de diverses tecnologies i quina és la mediació parental sobre aquestes. A més, es compararan dues zones geogràfiques diferents per tal d'identificar les diferències digitals respecte a l'índex socioeconòmic corresponent. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Today, ICTs (information and communication technologies) are increasingly becoming part of people's daily lives, especially those of children. We can already find them both in homes and educational institutions. This final degree project (TFG) is a case study, which will investigate the use that children in two public schools in Mallorca, Spain, give to technologies, through a quantitative questionnaire where the results will be analysed to answer the questions posed about the use of various technologies and what is parental mediation on these. In addition, two different geographical areas will be compared in order to identify digital differences with respect to the corresponding socioeconomic index. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Educació primària | ca |
| dc.subject.other | TIC | ca |
| dc.subject.other | Mediació parental | ca |
| dc.subject.other | Internet | ca |
| dc.subject.other | Investigació educativa | ca |
| dc.subject.other | Qüestionari | ca |
| dc.subject.other | Competència digital | ca |
| dc.title | Anàlisi de l'ús de les TIC en nins i nines menors de 12 anys | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |