Aplicació didàctica: Estudi del cos humà a través d'una gota de sang

Show simple item record

dc.contributor Bennàsar Roig, Antonio José
dc.contributor.author Flexas Porcel, Magdalena Ana
dc.date.accessioned 2016-01-22T10:40:09Z
dc.date.available 2016-01-22T10:40:09Z
dc.date.issued 2016-01-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/1691
dc.description.abstract [cat] Els estudis de ciències a l’escola provoquen un alt grau de desinterès per part dels alumnes. En front a aquest problema, a molts de països s’han desenvolupat diferents estratègies per a aconseguir estimular l’interès dels alumnes i fer més atractiu el seu estudi. Centrant-­‐mos en l’estudi del cos humà, la programació escolar està dissenyada per a estudiar cada un dels sistemes que el constitueixen de forma aïllada. Científicament estudiar parts d’un sistema facilita l’estudi de cada component individualment però, a l’hora d’explicar-­‐ho a les aules dificulta la seva visió integrada. Amb aquest treball el nostre objectiu és elaborar una unitat didàctica per a poder facilitar i fer més atractiu l’estudi del cos humà als alumnes. Mitjançant l’estudi del recorregut d’una gota de sang per tot el cos, des de que surt del cor fins a que torna al mateix, es podran observar les connexions que s’estableixen entre el sistema circulatori i la resta dels sistemes del cos. D’aquesta manera es pretén que els alumnes aconsegueixin una visió del cos humà de marera integrada. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays the study of science knowledge at school often causes a high degree of disinterest by students. To improve this problem, many countries developed different strategies to achieve stimulation of the interest from students and make more attractive all this contents. If we focus on the study of the human body, the spanish school program is designed to study each system separately. With the study the different parts which compose one of the human body systems it's an easy way to know about each component in an individually way but there is a lack of studying their integrated and global vision. The aim of this work is to develop a teaching unit to facilitate the study of the human body designated to students. With learning how a drop of blood passes throughout the body, pupils can see connections that the different systems have with the circulatory system. In this way students will get an overview of the human body as a whole integrated system. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject 57 - Biologia
dc.subject 611 - Anatomia
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
dc.title Aplicació didàctica: Estudi del cos humà a través d'una gota de sang ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords Funció de nutrició ca
dc.subject.keywords Sistemes ca
dc.subject.keywords Biologia en context ca
dc.subject.keywords Sang ca
dc.subject.keywords Role of nutrition ca
dc.subject.keywords Systems ca
dc.subject.keywords Biology in context ca
dc.subject.keywords Blood ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics