dc.contributor |
López Rodríguez, Beatriz Victoria |
|
dc.contributor.author |
Tomé Pérez, Sonia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-14T09:49:22Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169432 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Màster presenta una proposta educativa amb l'objectiu
de potenciar les competències emocionals dels estudiants del cicle superior de
Guia, Informació i Assistència Turística, amb la finalitat de beneficiar-los tant a
nivell personal com laboral i, alhora, millorar la qualitat del servei al turista.
Aquesta proposta es fonamenta en un marc teòric robust que proporciona una
base sòlida. Es presenten una sèrie d'activitats dissenyades per intervenir en
l'aula utilitzant dinàmiques grupals per promoure el desenvolupament de les
competències emocionals dels estudiants.
Al final d'aquest treball, s'arriba a la conclusió que és imprescindible que el
professorat rebi formació específica i adequada per una implementació amb
èxit d' aquesta proposta educativa. Es destaca que l'educació emocional no
només és el futur de l'educació, sinó que és un treball constant i continu que
hauria de començar a edats primerenques i perdurar al llarg de la vida adulta |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This Master's Thesis presents an educational proposal aimed at enhancing the
emotional competencies of students in the advanced cycle of Tourist Guide,
Information, and Assistance, with the goal of benefiting them both personally
and professionally while also improving the quality of service to tourists. This
proposal is based on a robust theoretical framework that provides a solid
foundation. A series of activities designed to be implemented in the classroom
using group dynamics are presented to promote the development of the
students' emotional competencies.
The conclusion of this work emphasizes the necessity for teachers to receive
specific and appropriate training for the successful implementation of this
educational proposal. It highlights that emotional education is not only the future
5
of education but is also a constant and ongoing effort that should begin at an
early age and continue throughout adult life |
en |
dc.format |
application/pdf |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.subject.other |
Intel.ligència emocional |
ca |
dc.subject.other |
Dinàmiques grupals |
ca |
dc.subject.other |
Hostaleria i turisme |
ca |
dc.subject.other |
Formació professional |
ca |
dc.subject.other |
Emotional education |
ca |
dc.subject.other |
Emotional intelligence |
ca |
dc.subject.other |
Group dynamics |
ca |
dc.subject.other |
Hospitality and tourism |
ca |
dc.subject.other |
Vocational education and training |
ca |
dc.title |
Desenvolupant el talent emocional: la clau de l'èxit a hostaleria i turisme |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:49:37Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2100-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|