La influència de l'avaluació formativa a partir del segle XXI

Show simple item record

dc.contributor Oliver Trobat, Miquel Francesc
dc.contributor.author Pachón Gomila, Josep Lluís
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-18T12:03:06Z
dc.date.available 2025-03-18T12:03:06Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169476
dc.description.abstract [cat] L'avaluació formativa és un procés sistemàtic el qual es duu a terme per millorar l'ensenyament i aprenentatge dels alumnes, a partir de la recollida d'informació i evidències, els docents orientaran als seus alumnes perquè millorin el seu progrés i desenvolupament del procés d'aprenentatge. Cada vegada és més present a les aules d'Espanya i de les Illes Balears. En el següent treball s'analitzarà tots els aspectes que formen part d'aquest procés avaluatiu i de la influència que té tant pels alumnes com pels docents. També, es relacionarà amb la nova llei educativa vigent a les Illes Balears anomenada LOMLOE. Cal mencionar que hi haurà un qüestionari que serà respost per informadors claus on exposaran les seves idees i creences sobre diferents aspectes de l'educació, de l'avaluació formativa i de la LOMLOE. Per tant, vull aconseguir arribar a una visió global sobre l'avaluació reguladora que evidencii els beneficis i les dificultats que suposa pels docents la seva implementació a les aules. La finalitat d'aquest treball és que el lector sigui conscient de tot el que envolta l'avaluació reguladora i la situació que viu en el sistema educatiu actual. ca
dc.description.abstract [eng] Formative assessment is a systematic process which is carried out to improve the teaching and learning of students, from the collection of information and evidence, teachers will guide their students to improve their progress and development of the learning process. It is increasingly present in the classrooms of Spain and the Balearic Islands. The following paper will analyse all the aspects that form part of this assessment process and the influence it has on both pupils and teachers. It will also be related to the new educational law in force in the Balearic Islands known as LOMLOE. It is worth mentioning that there will be a questionnaire that will be answered by key informants where they will expose their ideas and beliefs about different aspects of education, formative assessment and the LOMLOE. Therefore, I would like to achieve a global vision of regulatory assessment that shows the benefits and difficulties that its implementation in the classroom entails for teachers. The aim of this work is to make the reader aware of all that is involved in regulatory assessment and the situation that exists in the current education system. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Avaluació formativa ca
dc.subject.other Llei educativa ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other LOMLOE ca
dc.title La influència de l'avaluació formativa a partir del segle XXI ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics