dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Martínez Nicolau, Júlia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-19T11:27:57Z |
|
dc.date.available |
2025-03-19T11:27:57Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169512 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Avui en dia, les nacionalitats dels infants dins les aules són de cada vegada més diverses
i variades, provocant una gran diversitat cultural. D’aquesta manera, la societat ha fet un gran
avanç i en conseqüència, l’educació ho ha de fer. Aquest aspecte és important treballar-ho dins
l’aula per tal que no hi hagi exclusió tant per part de l’alumnat com de les famílies. La música
juga un paper molt important, ja que a partir d’aquesta, es treballarà l’educació intercultural
dins les aules. L’objectiu és que els infants coneguin diferents cultures, músiques i costums de
les nacionalitats més freqüents dins una aula de primària, creant així un nexe d’unió entre ells
promoguent el respecte i la diversitat. A partir de la metodologia de les capses d’aprenentatge
els infants de l’aula es mouran per diferents part del món creant la seva caixa d’aprenentatge i
adquirint coneixements musicals de les diferents nacionalitats que es treballaran |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Nowadays, the nationalities of children in the classroom are increasingly diverse and
varied, causing great cultural diversity. In this way, society has made great progress and
consequently, education must do so. This aspect is important to work on in the classroom so
that there is no exclusion from both students and families. Music plays a very important role,
since from it, we will work on intercultural education in the classrooms. The aim is for children
to get to know different cultures, music and customs of the most frequent nationalities in a
primary classroom, thus creating a link between them by promoting respect and diversity.
Based on the methodology of the learning boxes, the children in the classroom will move
around the world, creating their own learning box and acquiring musical knowledge of the
different nationalities that will be worked on. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Interculturalitat |
ca |
dc.subject.other |
Metodologies actives |
ca |
dc.subject.other |
Educació musical |
ca |
dc.subject.other |
Treball col·laboratiu |
ca |
dc.subject.other |
Capses d'aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Interculturality |
ca |
dc.subject.other |
Active methodologies |
ca |
dc.subject.other |
Music education |
ca |
dc.subject.other |
Collaborative work |
ca |
dc.subject.other |
Learning boxes |
ca |
dc.title |
Educació intercultural: un viatge pel món a través de la música fent ús de les capses d'aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|