Educació intercultural: un viatge pel món a través de la música fent ús de les capses d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Martínez Nicolau, Júlia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-19T11:27:57Z
dc.date.available 2025-03-19T11:27:57Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169512
dc.description.abstract [cat] Avui en dia, les nacionalitats dels infants dins les aules són de cada vegada més diverses i variades, provocant una gran diversitat cultural. D’aquesta manera, la societat ha fet un gran avanç i en conseqüència, l’educació ho ha de fer. Aquest aspecte és important treballar-ho dins l’aula per tal que no hi hagi exclusió tant per part de l’alumnat com de les famílies. La música juga un paper molt important, ja que a partir d’aquesta, es treballarà l’educació intercultural dins les aules. L’objectiu és que els infants coneguin diferents cultures, músiques i costums de les nacionalitats més freqüents dins una aula de primària, creant així un nexe d’unió entre ells promoguent el respecte i la diversitat. A partir de la metodologia de les capses d’aprenentatge els infants de l’aula es mouran per diferents part del món creant la seva caixa d’aprenentatge i adquirint coneixements musicals de les diferents nacionalitats que es treballaran ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, the nationalities of children in the classroom are increasingly diverse and varied, causing great cultural diversity. In this way, society has made great progress and consequently, education must do so. This aspect is important to work on in the classroom so that there is no exclusion from both students and families. Music plays a very important role, since from it, we will work on intercultural education in the classrooms. The aim is for children to get to know different cultures, music and customs of the most frequent nationalities in a primary classroom, thus creating a link between them by promoting respect and diversity. Based on the methodology of the learning boxes, the children in the classroom will move around the world, creating their own learning box and acquiring musical knowledge of the different nationalities that will be worked on. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Interculturalitat ca
dc.subject.other Metodologies actives​ ca
dc.subject.other Educació musical​ ca
dc.subject.other Treball col·laboratiu​ ca
dc.subject.other Capses d'aprenentatge​ ca
dc.subject.other Interculturality ca
dc.subject.other Active methodologies​ ca
dc.subject.other Music education​ ca
dc.subject.other Collaborative work​ ca
dc.subject.other Learning boxes​ ca
dc.title Educació intercultural: un viatge pel món a través de la música fent ús de les capses d'aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics