Anàlisi de la influència de l'ús de pantalles en el desenvolupament social dels infants

Show simple item record

dc.contributor Verger Gelabert, Sebastià
dc.contributor.author Galmés Carrió, Maria
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-19T13:19:35Z
dc.date.available 2025-03-19T13:19:35Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169521
dc.description.abstract [cat] L’objectiu d’aquest treball de fi de grau és analitzar l’impacte de les pantalles en la socialització dels infants, destacant-ne els beneficis i impactes negatius que generen, així com recomanacions per pal·liar amb aquests. S’ha realitzat mitjançant una recerca bibliogràfica, i els principals resultats extrets són els següents: L’ús de les pantalles digitals destaca en el dia a dia de les famílies, i han suposat tot un canvi en l’àmbit personal, familiar i educatiu, acabant per afectar a la seva socialització. El seu impacte depèn de factors com el temps d’ús, contingut a visualitzar, i supervisió dels adults. En primer lloc poden ser complements d’aprenentatge, font de socialització i d’adaptabilitat als canvis, així com promotores del joc social. D’altra banda, poden contribuir a que la interacció i comportament sigui violenta, a l’aïllament en les pantalles i actitud passiva cara al que l’envolta, entre altres. Els adults són els principals encarregats d’ensenyar a fer-ne un bon ús. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this final thesis is to analyse the impact of digital screens on the integral but especially social development of children, highlighting the benefits and negative impacts they generate, as well as recommendations to solve them. It has been carried out with bibliographic search, and the main results obtained are as follows: The use of digital screens has become a part of everyday’s life of families, and has meant a complete change in the personal, family and educational spheres, affecting their socialisation. It’s impact depends on screen time, content and supervisation of adults. Screens can be learning complements, a source of socialisation and adaptability to change, and promoters of social play. On the other hand, they can contribute to a violent interaction and behaviour, to the isolation on screens and a passive attitude towards those around them, among other things. Adults are the main ones responsible for teaching how to use them properly. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Pantalles ca
dc.subject.other Impactes ca
dc.subject.other Desenvolupament ca
dc.subject.other Socialització ca
dc.subject.other Infants ca
dc.title Anàlisi de la influència de l'ús de pantalles en el desenvolupament social dels infants ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics